نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امداد استان در همه زمینه‌ها توانمند بوده است.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۴۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فاطمه مقصودی افزود: افراد شاخصی در این جامعه پرورش‌یافته و امروز به‌عنوان کارآفرین و مولد در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد طرح‌های خوبی در راستای توانمندسازی داشته که علاوه بر رفع مشکلات بخش عمده‌ای از جامعه توانسته است در جهت اشتغال‌زایی و بهبود وضع معیشتی جامعه گام بردارد.

مقصودی اظهار کرد: در دیدارهایی که با مدیران کشوری و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام داشته‌ایم، زمینه‌های ایجاد مسکن محرومان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، توانمندسازی محرومان و تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم‌شده که امیدواریم با حضور مدیریت جدید کمیته امداد در استان این طرح‌ها ادامه داشته و زمینه اجرایی پیدا کند.
 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان نیز گفت: نهاد امداد استان آمادگی همکاری و همراهی برای رفع مشکلات این عزیزان را دارد.
 
 
جلال شیخ پور افزود: نهاد کمیته امداد در سراسر کشور و لرستان آمادگی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال را داشته و می‌تواند زمینه ایجاد کارگاه‌های تولیدی را باهدف حمایت از افراد تحت حمایت ایجاد کند.
 
وی تصریح کرد: درزمینه مسکن نیازمندان، کمک به افراد بی‌بضاعت، تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک‌های موردی و تأمین جهیزیه گام‌های خوبی برداشته و در آینده نیز با کمک نمایندگان و خیرین می‌توانیم اقدامات گسترده‌تری داشته باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها