اجرای طرح " هر مطب یک کتابخانه " به شکل رسمی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۸۲
به گزارش جام جم انلاین لرستان: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: این طرح در راستای محقق شدن انتخاب خرم آباد به عنوان پایتخت کتاب ایران در قالب طرح " انتخاب پایتخت کتاب ایران " و همچنین افزایش سرانه مطالعه با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، انتشارات هاویر خرم آباد، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان نظام پزشکی خرم آباد برگزار می شود.
 
احمد حسین فتایی تصریح کرد: در قالب این طرح ضمن ایجاد قفسه کتابخانه باز عمومی در بیمارستان ها، مطب پزشکان و مراکز درمانی مرکز استان، کتاب های با موضوعات عمومی و تخصصی به این کتابخانه ها اهداء می شود.
 
وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که در راستای افزایش تاب آوری در سطح جامعه و در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری های خود را در سایر شاخه های فرهنگی و هنری نیز افزایش دهیم.
 
رئیس بیمارستان و مرکز آموزشی شهدای عشایر خرم آباد نیز در این مراسم افزود: اجرای این طرح می تواند باعث افزایش اطلاعات عمومی همراهان بیمار و همچنین آگاهی ها و دانش تخصصی کادر درمان شود.
 
عباس پزشکی همچنین تصریح کرد: در قالب این طرح و با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به زودی تمامی بخش های بیمارستان شهدای عشایر صاحب قفسه کتابخانه باز خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها