رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هشدار داد:

شیب زیادوصعودی بیماری کرونا در استان کرمان

رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم

از طرح پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم در کرمان رونمایی وبر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید شد. 
کد خبر: ۱۳۱۸۴۹۱
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در این مراسم گفت: تلاش سازمان بسیج اساتید در انتخابات پیش رو روشنگری و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
اکبری فر،در دیدار مسولان سازمان بسیج اساتید استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود:در پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم مردم می توانند مطالبات خود را از رییس جمهور سیزدهم مطرح تا هم کارشناسان آنها تحلیل و بررسی کنندو هم مورد توجه مسئولان و رییس جمهور اینده قرار گیرد. 

در این دیدارمدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با اشاره به ارتباط مهم و تاثیرگذار صداوسیما با دانشگاه و بسیج گفت :در برنامه های مختلف صدا وسیما این ارتباط و تاثیرگذاری کاملا روشن است.
 
احمدعلیرمضانی،درباره برنامه ریزی های صدا وسیما درانتخابات پیش رو افزود:تلاش صدا و سیما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و انتظار می رود کرمان بعنوان پایتخت مقاومت و شهر سردار شهید سلیمانی همچون گذشته در این حوزه بدرخشد. 

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم گفت:صدا وسیما امروز با توجه به امکانات گسترده رسانه های دشمن و فشارهای معاندان به خوبی در جنگ نرم با توطئه ها و دسیسه ها مبارزه می کند.

عارفی افزود:بسیج هم بخش مهمی از قدرت نرم کشور است و بسیج اساتید از تاثیرگذارترین سازمان های بسیج است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها