معاون اقتصادی استاندارکرمانشاه:

توسعه نوار مرزی راه حل قطعی رفع معضل کولبری است

معاون توسعه امور ورزش کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه

جلال عزیزی بااشاره به افزایش تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: امسال هم به مانند سالهای گذشته با توجه به نوع رشته ورزشی و کیفیت ارائه خدمات باشگاه ها، تعرفه ها افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۵۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهارکرد:برای برخی از رشته ها که در حوزه ورزش قهرمانی و دولتی هستند و اقشار مختلف مردم توجه بیشتری به آنها دارند، میزان تعرفه کمتر و برای رشته هایی که بیشتر در بخش خصوصی هستند، رقم تعرفه ها بالاتر خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: کمترین افزایش تعرفه مربوط به رشته های طناب زنی، سالن فوتسال و رشته های توپی مانند بسکتبال، والیبال، هندبال و هاکی است که بین ۲۵ تا ۲۸ درصد رشد تعرفه داشته اند.

وی یادآورشد: همچنین رشته هایی مانند دوچرخه سواری با ۵۰ درصد، اسکواش و بدمینتون با ۴۴ درصد و پینگ پنگ با ۴۳ درصد بالاترین تعرفه را در میان رشته های ورزشی دارند.

عزیزی در خصوص تعرفه باشگاه های بدنسازی هم گفت: باشگاه های بدنسازی باتوجه به درجه بندی آنها یعنی سطح یک، دو و سه، بابت یک جلسه تمرین یک و نیم ساعته بین ۱۰ تا هفت هزار تومان دریافت می کنند و به ازاء هر نیم ساعت کار با دستگاه های دیجیتال هم بین پنج هزار و ۵۰۰ تومان تا شش هزار تومان از ورزشکاران اخذ می کنند.

وی افزود: در مقاطع زمانی که به دلیل کرونا باشگاه های ورزشی با یک سوم ظرفیت خود فعالیت می کنند، می توانند ۲۵ درصد را به این مبالغ اضافه کنند.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه با بیان اینکه استخرها هم ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش تعرفه داشته اند، ادامه داد: تعرفه ورودی استخر سرپوشیده ممتاز ۴۲ هزار تومان، استخر درجه یک ۳۹ هزار تومان، استخر درجه دو ۳۳ هزار تومان و استخر درجه سه ۲۶ هزار تومان برای هر نفر در مدت زمان دو ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد : مبلغ ورودی استخرهای پازریک و باران کرمانشاه به علت شرایط ویژه و ممتاز در سال ۱۴۰۰ برای هر نفر ۶۳ هزار تومان و تعرفه مجموعه های ورزشی زرین، قمر بنی هاشم(ع) و اندیشه نیز به علت دارا بودن شرایط درجه یک در سالجاری حدود ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

به گفته این مسئول، در سطح استان کرمانشاه حدود ۷۵۰ باشگاه ورزشی وجود دارد که کمتر از ۴۰۰ مورد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها