ایمن سازی ۳۲ کیلومتر حاشیه جاده‌های پلدختر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: ۳۲ کیلومتر از حاشیه جاده‌های این شهرستان امسال برای عبور و مرور مناسب خودروها ایمن‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۰۹
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: روح اله شریف زاده افزود: همچنین رفع آبشستگی حاشیه راه محورهای اصلی و فرعی به میزان پنج هزار و ۴۰۰ مترمکعب، لکه گیری و چاله گیری آسفالت محورهای اصلی به مقدار ۴۸ تن و شستشوی تابلو و علائم ایمنی به طول ۷۱ کیلومتر از دیگر عملکردهای شاخص این اداره در سال جاری به شمار می رود.
 
وی تصریح کرد: تابلوها و علائم ایمنی نقش مهمی در کاهش سوانح دارند به همین دلیل
امسال ۱۳۳ عدد تابلو و علائم به روزرسانی و ۱۴۳ عدد از تابلوهای آسیب دیده نیز ساماندهی و جایگزین شده است.
 
شریف زاده تصریح کرد: امسال نصب ۱۴ عدد تابلو و علائم جدید، جمع آوری ۳۲عدد تابلوهای غیرمجاز و محکم کاری پایه گاردریل ها به منظور استحکام بیشتر به تعداد ۱۸۰ شاخه در راستای ایمن سازی محورهای شهرستان پلدختر انجام شد.
 
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بازگشایی دهانه پل های محورهای اصلی و روستایی از مهمترین اقدامات در پیشگیری از آبگرفتگی در فصل بارش به شمار می رود از ابتدای امسال، دهانه ۳۸ پل بازگشایی و پاکسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر بیان کرد: محورهای روستایی و آماده سازی ۶ کیلومتر راه روستایی در مناطق واشیان، کمچه کله و خرسدر کاکامراد بهسازی شده اند و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستایی نیز در دستورکار قرار دارد.
 
شریف زاده گفت: در زمینه حفظ حریم راه، از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ مورد اخطار به متجاوزان داده شده است، ۲۹۰ دستگاه ناوگان باری، کنترل و  ۱۶ دستگاه متخلف شناسایی و به کمیسیون های مربوطه معرفی شده اند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها