رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان تشریح کرد؛

بایدها و نبایدهای تبلیغات در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت:دانستن مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی می‌تواند از به دردسر افتادن کاربران و به اشتباه افتادن سایر شهروندان جلوگیری کند
کد خبر: ۱۳۱۸۳۲۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ امين يادگار نژاد، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه1400گفت: عدم آگاهی کاربران فضای مجازی از مصادیق تخلفات سایبری انتخاباتی باعث بروز مشکلات متعددی برای کاربران این حوزه خواهد شد.

وی افزود: انتشار هر گونه مطلب علیه نامزدهای انتخاباتی و یا انتشار مطالبی خلاف واقع دال بر انصراف نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی از مصادیق تخلف انتخاباتی است و نامزدهای انتخاباتی می توانند بر اساس قانون از منتشر کنندگان مطالب کذب و خلاف واقع اعلام شکایت کنند.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به یکی دیگر از مصادیق تخلفات سایبری انتخاباتی به کاربران فضای مجازی توصیه کرداز انتشار هر گونه محتوای خلاف واقع در ارتباط با نتایج بررسی صلاحیت‌ها، شمارش آرا و نتایج انتخابات خوداری کنند.

سرهنگ یادگارنژاد، با بیان اینکه دانستن مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی می‌تواند از به دردسر افتادن کاربران جلوگیری کند گفت: کاربران بایستی در خصوص انتشار هرگونه محتوای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهانه قدم بردارند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فضای سایبری و یا امور مرتبط با تخلفات انتخاباتی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با پلیس در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها