مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از افتتاح سالن ۶ هزار نفره ثامن‌الائمه مشهد در تیرماه سال جاری خبرداد
کد خبر: ۱۳۱۸۳۱۵

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص حضور کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مشهد و سرنوشت پروژه‌های در حال ساخت ورزشی استان خراسان رضوی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان داشتیم و با دستوراتی که از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صادر شد و البته همراهی‌هایی که آقای معتمدیان، استاندار خراسان رضوی داشتند، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ضمن بازدید از سالن ۶ هزار نفره ثامن‌الائمه، دستورات لازم را برای تکمیل پروژه صادر کرد و خوشبختانه نگاه بسیار مثبتی به استان خراسان رضوی دارد.  با پیمانکار پروژه، شرکت همیارسازه به تفاهم رسیدیم تا ۲۰ تیر پروژه افتتاح شود و یک برنامه زمان‌بندی شده کامل نیز در اختیارمان قرار گیرد. برای به موقع پایان یافتن کار، باید کارگاه فعال می شد تا در تمام جبهه‌ها، پروژه پیش رود.

فتاحی گفت: قرار شد پیمانکار پروژه از ۲ خرداد، برای دریافت ۵ میلیارد تومان اعتبار اقدام کند.  ۲۵ میلیارد بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ است که کریمی برای این پروژه اختصاص داده و رقم بسیار خوبی است. با شهردار مشهد هم صحبت های لازمه انجام شده و طبق تفاهم‌نامه، انشالله ۱۰ میلیارد هم از طرف ایشان پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین کریمی و هیات همراهش از سالن اختصاصی کشتی و رزمی مجموعه ثامن‌الائمه بازدید کردند. پیمانکار به شدت فعال است و پیشرفت فیزیکی خوبی نسبت به سال قبل صورت گرفته‌است. نزدیک به ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مطالبات پیمانکار است که به زودی پرداخت می شود. امیدواریم با تامین اعتبار صورت گرفته، تا دهه فجر پروژه به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: بحث سکوها، سرویس‌های بهداشتی و رختکن استادیوم تربت جام، هفته قبل تحویل موقت شد. برای چمن مصنوعی این پروژه نیز مذاکرات خوبی صورت گرفت و با همکاری کریمی انشالله تا ۱۵ خرداد طبق قول پیمانکار، چمن هم منتقل خواهدشد تا پیش از پایان کار دولت، این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

newsQrCode
برچسب ها: افتتاح سالن مشهد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها