مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه معتقد است طی چند روز آینده برنامه زمانبندی خاموشی‌ها با نظم بیشتری اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۶۳
جام جم آنلاین کرمانشاه؛ پریا امیری پریان، افشین محلوجی با اشاره به قطعی‌های برنامه‌ریزی شده برق که از چند روز قبل در کرمانشاه مانند سراسر کشور اعمال شده و در پاسخ به اینکه چرا گاهی خاموشی‌ها بر اساس جداول اعلام شده نیست، اظهار کرد: خاموشی‌ها معمولا هر سال از اوایل تیرماه رخ می‌داد و هیچ سالی اواخر اردیبهشت این میزان گرما و کمبود آب را نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل گرما مردم از هم اکنون استفاده از کولرهای گازی و آبی را آغاز کردند و این افزایش مصرف زودهنگام باعث شد  برنامه‌ریزی‌های خاموشی کمی دچار بی نظمی شده و گاهی جابجا شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: اگر مردم کمی صبر کنند، طی دو سه روز آینده روند خاموشی‌ها منظم شده و بر اساس جداول زمان‌بندی ارائه شده خواهد بود.

محلوجی اضافه کرد: از سوی دیگر تصمیم‌ گیرنده نهایی خاموشی‌ها کشور بوده و شرکت توزیع برق استان نیست، گاهی میزانی که برای کاهش مصرف اعلام می‌کنند به طور ناگهانی تغییر می‌کند و ناگزیر خاموشی در برخی مناطق غیر از آنچه که اعلام شده نیز اعمال می‌شود.

محلوجی با بیان اینکه شبکه برق کشور یک شبکه سراسری است، عنوان کرد: گاهی مصرف در یک استان بالا می‌رود و سایر استان‌ها نیز باید همکاری کنند، البته استان‌هایی که مصرف بیشتری دارند خاموشی در نظر گرفته شده نیز برای آنها بیشتر است.

وی درباره برخی خاموشی‌های طولانی مدت که در ساعاتی غیر از پیک از جمله ساعت شش صبح رخ می‌دهد نیز یادآور شد: این نوع خاموشی ناشی از سرقت‌ها است که فرآیند اتصال مجدد شبکه گاهی تا ظهر طول می‌کشد.

محلوجی گفت: گزارش سرقت‌ها باید به پاسگاه اعلام شود و سپس با تایید هیات نظارت، پاسگاه، مدیر انبار، مدیر امور و ... سیم و کابل جایگزین از انبار تهیه شود که این روند زمان بر است باعث خاموشی طولانی تر می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها