نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

چند عضو کابینه ام از خانم‌ها خواهد بود +فیلم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عبدالناصر همتی گفت: حداقل چند عضو کابینه ام از خانم‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۱۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای عبدالناصر همتی در برنامه شبکه 1 سیما درباره حضور زنان در کابینه اش افزود: این موضوع بحث بسیار مهمی است و ما حتماً باید به آن توجه کنیم.
وی گفت: حداقل چند عضو خانم باید در کابینه ام حضور داشته باشند و تجربه به من نشان داده است که حضور خانم ها در کابینه تأثیر بسیار مثبتی در تصمیم گیری های هیأت وزیران دارد و ما این پتانسیل را داریم که 5 عضو خانم از بانوان در مجموعه کابینه ام حضور داشته باشند.

آقای همتی در ادامه افزود: ما نیاز داریم به طور جدی به مسائل جوانان بپردازیم و مسائل جوان ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: جوان هایی که می خواهند کار پیدا کنند دنبال مجوز گرفتن هستند دوندگی می کنند و هر روز برای گرفتن مجوز تولید و غیره سرگردان هستند اینها باید به حداقل برسد و ما بتوانیم شرایطی را در جامعه ایجاد کنیم که مردم بتوانند به رفاه بیشتری برسند.

آقای همتی در ادامه گفت: یک مشکل جدی ما این است که در زندگی خصوصی مردم خیلی دخالت می کنیم واقعاً نمی دانم به چه دلیل به خودمان حق می دهیم در زندگی خصوصی مردم این قدر دخالت کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می کنم مردم ما باهوش تر، عادل تر و تصمیمگیر تر از این هستند که ما بخواهیم به آنان بگوییم که چه کار کنید و چه تصمیمی بگیرید و یا چگونه زندگی کنید.

آقای همتی افزود: ما نباید محیطی ایجاد کنیم که جوان های ما آرزویشان این باشد که در خارج از کشور زندگی کنند ما واقعاً باید کاری کنیم که جوان های ما احساس کنند محیط اجتماعی برای فعالیت و زندگی همراه با نشاط وجود دارد.

وی گفت: اصلاً جوانان در زندگی نباید فقط درس بخوانند و کار کنند باید اوقات فراغت داشته باشند و این بستگی به آن دارد که ما چه زمینه ای برای مردم می خواهیم ایجاد کنیم.

آقای همتی افزود: یکی از راه هایی که ما می توانیم این مشکل را حل کنیم تعامل جدی بین قوا و نهادهای مختلف در کشور است ما از تقابل تاکنون خیری ندیده ایم بر همین اساس شعار من این است، تعامل از خانه تا سطح بین الملل.

وی ادامه داد: ما در خانه خودمان نیز باید تعامل داشته باشیم یعنی خانواده با هم تعامل داشته باشند و پدر خانواده با فرزند و همسر خود تعامل کند و برعکس، و تعامل این است که ما بپذیریم که دیدگاه هایمان و روش زندگی مان با هم متفاوت است ما باید این تعامل را در جامعه بین احزاب سیاسی و قوای مختلف و اقوام مختلف داشته باشیم همچنین بین کشورهای مختلف نیز این تعامل را بوجود بیاوریم و هر جا که وارد تقابل شویم عملاً نیروهای ما مستهلک می شود و به جای اینکه به سمت تعامل سازنده برود در جهت عکس آن کار می کند.

آقای همتی گفت: معتقدم این 4 سال یک فرصت استثنائی است برای اینکه ما بتوانیم بخش های مهمی را از گذشته را و فرصت های از دست رفته گذشته را دوباره احیاء کنیم.
 
تعداد بازدید : 15
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها