کارشناسان شرکت «نگرش رایانه پویا» هوشمندسازی فرآیندهای آزمایشگاهی و پاتولوژی، حمل‎ونقل و کنترل جریان سیالات را در کشور متحول کرده‌اند

کنترل هوشمند با محصولات نگرش رایانه پویا

متخصصان شرکت دانش‌بنیان «فناوری اطلاعات پارمیس» با طراحی و ساخت مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای حسابداری و امور مالی، کاربران را در مدیریت حساب‌های شخصی و سازمانی یاری می‌دهند

مدیریت امور مالی به‌سبک پارمیس

در حسابداری به‌روش سنتی، یک نفر به‌عنوان حسابدار با صرف زمان بسیار زیاد و با دقت فراوان باید به امور مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها رسیدگی می‌کرد؛ اما علاوه‌بر سخت و زمان‌بر بودن این کار، کوچک‌ترین اتفاقی هم می‌توانست تمام اسناد مالی آن شرکت را به‌ کلی ازبین ببرد! مثلا اگر کیف آن حسابدار به‌سرقت می‌رفت، بسیاری از اسناد و مدارک آن شرکت به‌کلی نابود می‌شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۹۸

امروزه این مشکل با استفاده از نرم‌افزارهای مالی و حسابداری برطرف شده است و می‌توان از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.

مدیریت امور مالی به‌سبک پارمیس

استفاده از نرم‌افزارهای مالی و حسابداری نه‌تنها انجام امور حسابداری را آسان‌تر کرده است، بلکه به صاحبان مشاغل کمک می‌کند که بتوانند امور مالی منظم‌تر، دقیق‌تر و اصولی‌تری داشته باشند. البته این دسته از نرم‌افزارها فقط برای شرکت‌ها و سازمان‌ها نیستند و حتی عموم مردم نیز می‌توانند به‌صورت شخصی از آنها برای رسیدگی به حساب‌وکتاب‌شان بهره بگیرند.

در میان انبوهی از شرکت‌هایی که امروزه در عرصه تولید نرم‌افزارهای مالی فعالیت می‌کنند، یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین آنها شرکت دانش‌بنیان «فناوری اطلاعات پارمیس» است که از سال 83 به‌طور رسمی قدم در این عرصه گذاشته است.

مظاهر مرجانی، مؤسس شرکت پارمیس در گفت‌وگو با جام‌جم ضمن اشاره به برخی از ویژگی‌ها و مزایای محصولات مالی این شرکت، می‌گوید: «از آنجا که خانواده من سال‌ها در رابطه با بازار فعالیت می‌کردند و ما از قبل در زمینه تجارت و تولید سابقه داشتیم، از ابتدا با نیازهای بازار به‌خوبی آشنا بودم؛ از این رو مجموعه نرم‌افزارهای مالی پارمیس نیز از امکانات بسیار کاربردی و کارآمدی برخوردارند و نیاز جامعه همیشه برای ما در اولویت بوده است. از سوی دیگر ما در شرکت پارمیس علاوه ‌بر بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان، در بخش قیمت‌گذاری نیز همواره تلاش می‌کنیم قیمت‌هایی رقابتی داشته باشیم تا از این نظر، کمترین فشار مالی را متوجه کاربران کنیم. برای نمونه پارمیس شاید تنها شرکتی در ایران باشد که می‌تواند زیرساختی را در اختیار یک سازمان قرار دهد که به‌واسطه آن، بخشی از سازمان امکان استفاده از نرم‌افزارهای مالی تحت ویندوز را داشته باشد، قسمت دیگری از سازمان نیازهایش را تحت وب برطرف کند و همچنین بخشی نیز بتواند از اپلیکیشن‌های مالتی‌پلتفرم استفاده کند.»

مرجانی می‌افزاید: «به‌عنوان مثالی دیگر، مجموعه‌ای از فرآیندها که قبلا نیاز به سخت‌افزارهای متعددی داشتند و هزینه زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‌کردند، امروزه تنها با کمک یکی از اپلیکیشن‌های ما که روی دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی نصب می‌شود، می‌توان تمام آن فرآیندها را به‌سادگی و با هزینه‌ای به‌شدت پایین‌تر انجام داد. اینها چند نمونه از نوآوری‌هایی است که پارمیس در محصولاتش داشته است و همواره تلاش کرده است با این نوآوری‌ها، بتواند هزینه کاربرانش را کاهش داده و بهره‌وری را بالا ببرد.»

به‌گفته مدیرعامل مجموعه پارمیس، این شرکت در تلاش است که به‌طور ویژه در محصولات جدیدش، علاوه‌بر بهره‌مندی از فناوری‌های جدید، این محصولات طراحی کاربرپسندی داشته باشند و در عین‌حال قابلیت چندزبانه و چندارزی بودن نیز به‌واسطه بحث صادرات، در آنها درنظر گرفته شود.

اپلیکیشن حسابداری شخصی «پارمیس‌ همراه»

مرجانی درخصوص اپلیکیشن پارمیس‌ همراه می‌گوید: «ایده ساخت این محصول از جایی ایجاد شد که احساس کردیم بسیاری از مردم درخصوص مدیریت حساب‌های شخصی‌شان بامشکل مواجهند و از طرفی وضعیت اقتصادی هم به‌گونه‌ای نبود که بتوانند اپلیکیشن‌هایی که در این حوزه فعال بودند را بخرند؛ بنابراین حدود هشت سال پیش تصمیم گرفتیم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان، اپلیکیشنی را به‌طور رایگان طراحی و عرضه کنیم که همه امکانات حسابداری شخصی را دراختیار کاربران قرار دهد. ضمنا باتوجه به گستردگی مخاطبان این اپلیکیشن، آن را در دو بستر اندروید و آی‌او‌اِس ارائه کردیم. خوشبختانه این محصول با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران مواجه شد و درحال حاضر به‌گواه آمارهای کافه‌بازار و گوگِل پِلِی (Google Play) از محبوب‌ترین اَپ‌های ایرانی به‌حساب می‌آید.»

برخی از امکانات اپلیکیشن پارمیس‌ همراه

مدیریت صندوق، کیف‌پول و حساب‌های بانکی.

معرفی درآمدها و هزینه‌ها.

ثبت و مدیریت دریافتی‌ها و پرداختی‌ها.

یادآوری پرداخت‌ها و دریافت‌ها و همچنین بالابردن سرعت ثبت آنها، با استفاده از یکپارچگی و امکان تشخیص و خوانش پیامک‌های بانکی مختلف به‌صورت خودکار.

مشاهده انواع نمودارهای گوناگون از روند دریافت‌ها و هزینه‌ها.

مدیریت هزینه‌ها و روند درآمدها با استفاده از امکان «بودجه‌بندی» آنها به‌صورت ماهانه.

طراحی چندزبانه به‌صورت فارسی، انگلیسی و عربی.

پشتیبان‌گیری به‌طور خودکار در فضای ابری.

دریافت بیش‌از 40هزار نظر از کاربران و ثبت امتیاز بالاتر از 4.5 در کافه‌بازار.

بسته نرم‌افزاری «پارمیس‌پرو»

بنیان‌گذار شرکت پارمیس درباره ویژگی‌های مجموعه نرم‌افزاری پارمیس‌پرو می‌گوید: «پارمیس‌پرو از قدیمی‌ترین محصولات ماست که قریب به 19سال پیش، طراحی آن را متناسب با نیاز کاربران آغاز کرده‌ایم. این نرم‌افزار مختص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده و تلاش ما بر حفظ سادگی و قابل‌فهم بودن آن است تا کسبه و کاربرانی که دانشی درخصوص امور مالی و حسابداری ندارند نیز بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند؛ البته در عین‌حال ما تمام اصول حسابداری را در این نرم‌افزار رعایت کرده‌ایم. خوشبختانه این محصول ما نیز امروز از مخاطبان زیادی برخوردار است و از شخصی که اطلاعات حسابداری چندانی ندارد و فقط از بخش‌های محدودی از نرم‌افزار برای رفع نیازش استفاده می‌کند گرفته تا کاربرانی که از حسابداران حرفه‌ای کشور هستند، همه از مخاطبان پارمیس‌پرو محسوب می‌شوند.»

مرجانی در ادامه می‌گوید: «پارمیس‌پرو شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود که هم نیازهای متفاوتی را برطرف می‌کنند و هم قیمت‌های متنوعی دارند؛ بنابراین هرشخص می‌تواند باتوجه به نیاز و بودجه‌ای که دارد، یکی از نرم‌افزارهای پارمیس‌پرو را برای مدیریت هزینه‌های کسب‌وکارش تهیه کند. درحال حاضر این نرم‌افزار علاوه‌بر حسابداری، در امور تولید، پیامک و تالارهای پذیرایی نیز خدماتی را به مخاطبان عرضه می‌کند و همچنین از بخش‌های کاربردی و مختلفی مانند انبار، مشتریان، خریدوفروش، خزانه و ... تشکیل شده است.»

سامانه ابری «پارمیس360»

این کارآفرین استارت‌آپی در ادامه در خصوص آخرین محصول از مجموعه نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس می‌گوید: «در سال‌های اخیر، توسعه فضای ابری (Cloud) در کشور باعث شد ما نیز وارد این عرصه شویم و پلتفرم پارمیس360 را برپایه فضای ابری طراحی و تولید کنیم. در این سامانه، کاربر یک پنل تحت وب از ما دریافت می‌کند و به او این امکان را می‌دهد که مدیریت و گزارش‌گیری از امور مالی کسب‌وکارش را از طریق پورتال‌های تحت وب انجام دهد. از طرف دیگر به‌دلیل اینکه این پلتفرم مبتنی‌بر فضای ابری است، قیمت آن بسیار رقابتی بوده و به‌صورت حق اشتراک ماهیانه از کاربر دریافت می‌شود. ضمنا کاربران پارمیس360 می‌توانند فرآیندهایی مانند صدور فاکتور را در قالب اپلیکیشن‌های مالتی‌پلتفرم و با استفاده از سخت‌افزارهای متنوع مانند انواع سیستم‌های کامپیوتری، گوشی‌های تلفن‌همراه و ... با قابلیت‌های گوناگونی ازجمله صدور فاکتور بصورت آفلاین در صورت قطع اینترنت، ارسال خودکار فاکتور از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی، دریافت لینک پرداخت آنلاین و ... انجام دهند؛ همچنین این سامانه به‌صورت چندزبانه و چند ارزی طراحی شده است تا امکان صادرات را نیز داشته باشد.»

نرم‌افزار یکپارچه «پارمیس‌استار» (Parmis Star)

مرجانی درباره این محصول از مجموعه نرم‌افزارهای مالی پارمیس، می‌گوید: «پارمیس‌استار از جدیدترین محصولات شرکت ماست که آخرین فناوری‌های روز جهان در ساخت آن به‌کار رفته است. این نرم‌افزار برای پلتفرم‌های ویندوز و وب طراحی شده و حدودا 15 زیرسیستم دارد که در قالب اپلیکیشن‌های مختلف، به آن متصل می‌شوند تا به کاربران کمک کند نیازهایشان را برآورده کنند. جامعه هدف پارمیس‌استار را کسب‌وکارهای متوسط و بزرگی تشکیل می‌دهند که حداقل 20 تا 30 پرسنل دارند و شامل بخش‌های گوناگونی می‌شوند.»

وی ادامه می‌دهد: «پارمیس‌استار با رویکرد توسعه کسب‌وکار طراحی شده تا علاوه‌بر امکان مدیریت حساب‌ها، در مواردی مانند فروش آنلاین، بهای تمام‌شده، امور مشتریان (CRM)، حقوق‌ودستمزد، شبکه پخش مویرگی، پورتال تحت وب و ... نیز کاربران را یاری دهد؛ همچنین از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پارمیس‌استار، اپلیکیشنی به‌نام «سازمان‌همراه» است که شرکت‌ها می‌توانند با نام اختصاصی خودشان دراختیار مشتریان قرار دهند تا به‌صورت 24 ساعته با آنها در ارتباط باشند و اموری مانند دریافت صورت‌حساب، ثبت سفارش و ... را به‌شکل آنلاین انجام دهند.»

تماس با «فناوری اطلاعات پارمیس»

وبسایت: www.ParmisIT.com  
اینستاگرام:parmisitco
تماس:02187758
آدرس:تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید برادران کاووسی‌فر، نبش تقاطع میرزای زینالی، پلاک 1، طبقه 3

فراز سهیلی‌ آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها