دکتر ابراهیم شکیبا از آغاز به کار بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۴۱
 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه  از راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تمام شهرستانهای استان خبر داد وافزود: راه اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی در استان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر بیش از ۲۰ مرکز راه اندازی شده و فعالیت خود را شروع کرده اند.

وی افزود: از مجموع ۳۴ مرکز، راه اندازی هشت مرکز در شهر کرمانشاه در دستور کار قرار دارد که تاکنون پنج مرکز آن راه اندازی شده است.

شکیبا خاطرنشان کرد: دراین مراکز با توجه به وسعت و حضور بالای نیروها، کار واکسناسیون با سرعت بالا انجام شده و تجمعی در خصوص مراجعان نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: در هریک از این مراکز ۱۰ تیم ۵۰ نفره حضور دارند که در هر شیفت کاری حدود ۵۰۰ نفر را واکسینه خواهند کرد.

شکیبا گفت: این مراکز در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالند و روزانه هزار نفر در هر یک از مراکز واکسینه می شوند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه از آماده سازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا خبر داد وافزود: این مرکز که در ورزشگاه ۱۵ خرداد واقع شده از امروز(هشتم خرداد) بازگشایی می شود.

این مسئول افزود: این مرکز هم اکنون در لیست مراکز واکسیناسیون کرونای استان کرمانشاه در سایت www.salamat.gov قرار گرفته و افراد بالای ۷۰ سال می توانند هنگام ثبت نام درصورت تمایل این مرکز را جهت واکسیناسیون انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستانها نیز به دنبال راه اندازی مراکز خودرویی هستیم و این کار هم اکنون در سطح شهرستان سرپل ذهاب در حال پیگیری است.

شکیبا گفت: با راه اندازی این مراکز عملا معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون نخواهیم داشت و کار واکسیناسیون به سرعت انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها