معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مجموعه برنامه های فرهنگی این اداره کل مرتبط با شهید سلیمانی با عنوان " راه سلیمانی " را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۶۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، رضا نیازی گفت: این مجموعه برنامه ها با هدف تبیین آموزه های ایثار و شهادت، جهاد، مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ حاج قاسم سلیمانی،از خرداد ماه تا دی ماه سال جاری و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: مهمترین محور های این برنامه معرفی و تبیین جایگاه و نقش شهدای شاخص لرستان، معرفی شهدای هنرمند استان، تولید برنامه های فرهنگی و هنری محله محور با کمک مساجد و ترویج مکتب و سبک زندگی شهید سلیمانی به روایت فرهنگ و هنر است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد:  هفته اول این رویداد با هدف بازخوانی روایت هایی از شهید انوشیروان رضایی در منابع مکتوب و شفاهی تحت عنوان « نخل و بلوط » از سوم تا دهم خرداد ماه، هفته دوم با عنوان « مشق شیدایی » بزرگداشت شهدای هنرمند استان از سی و یکم شهریور ماه تا ششم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

نیازی اظهار کرد: همچنین هفته سوم با عنوان « علمداران » از پنجم تا دهم آذر ماه با هدف تجلیل از فعالان طرح های فرهنگی و هنری محله محور همزمان با هفته بسیج و نهایتاً هفته چهارم که مهمترین هفته ی این رویداد است، با عنوان « مرد میدان » و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از نهم لغایت پانزدهم دی ماه برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: فرماندهی سپاه ناحیه خرم آباد، بسیج هنرمندان استان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره 6300 شهید استان، همکاری خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها