۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان فیروزکوه درنظر گرفته شده که تامین اعتبار این طرح‌ها از منابع مالی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۳۳
اختصاص ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فیروزکوه
 
 
علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به رشد ۸ درصدی صنعت در سال گذشته در کشور دستیابی به این موفقیت را به‌رغم تحریم‌ها و با توجه به شیوع بیماری کرونا دستاوردی بزرگ دانست که به لطف همکاری بخش خصوصی میسر شده است.

رسولیان با تاکید بر نگاه و توجه ویژه به تولید و ایجاد اشتغال گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مانع‌زدایی در مسیر تولید در کشور و ایجاد اشتغال پایدار باید با برنامه‌ریزی مناسب در تسهیل و تسریع این مهم  بکوشیم. وی افزود: در این راستا ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان فیروزکوه اختصاص یافت و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در نظر گرفته شد.

در چارچوب این مشوق‌ها به سرمایه‌گذارانی که پس از دریافت زمین زودتر ازموعد واحد تولیدی خود را به بهره‌برداری برسانند ۳۰ درصد معافیت مالیاتی و تنفس ۶ ماهه بازپرداخت وام  تعلق خواهد گرفت.
 
اختصاص ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فیروزکوه
 

به گفته رسولیان مشکل واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان در شرق تهران حل شده و در مناطقی که مشکل واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد مزایده در این خصوص برگزار نخواهد شد. ازسرگیری فعالیت ۱۵۵۷ واحد تولیدی راکد در سال گذشته در کشور تلاش برای تعیین تکلیف ۳۱ واحد راکد و ۸ واحد تملیکی در شهرستان فیروزکوه با حمایت دکتر رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای‌اسلامی و فرماندار شهرستان از دیگر مواردی بود که وی در اظهاراتش مورد تاکید قرار داد.

به گفته رسولیان رایزنی برای حل مشکل آب شهرک‌های صنعتی شرق استان تهران از محل سد نمرود در جریان است و برای تامین برق هم مقرر شده به واحدهای صنعتی متقاضی احداث نیروگاه برق  chp زمین رایگان واگذار شود.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها