معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آغاز پروژه های بهسازی و آسفالت راه های روستایی الیگودرز در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۲۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مصطفی ملکی افزود: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰، بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان براساس شاخص های سازمانی و میزان برخورداری از راه مناسب روستایی پیشنهاد و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این برنامه احداث ابنیه فنی محور بزنوید_امامزاده، احداث محور روستایی گلی چاس به طول ۸ کیلومتر، محور سرتنگ برزه ۸ کیلومتر، راه روستایی سران ۷ کیلومتر، تکمیل زیرسازی محور بزنوید_امامزاده به طول ۲۸ کیلومتر که در حال حاضر ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در دستور کار است.

ملکی آسفالت محورهای روستایی کانه سرخ، خرسیون، کاظم آباد، کیزان دره و بزنوید_امام زاده به طول ۱۸ کیلومتر را از دیگر پروژه های قابل اجرا در الیگودرز عنوان کرد.

 وی گفت: در اواخر اردیبهشت ماه  عملیات قیرپاشی محورهای خرسیون، ده صید، کاظم آباد و هوه به طول ۶ کیلومتر انجام شد که در حال حاضر آسفالت کاظم آباد به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: علاوه بر این در حوزه فنی نیز ۵ راهدارخانه چالشیر، شول آباد، فرسش، بزنوید و گله بادوش در سال ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها