کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور:

زمان رای‌گیری از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد اعلام شد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای از حضور در این عرصه به نفع آیت الله رئیسی انصراف داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۰۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا افشار داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری پس از دیدار امروز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تقدیم 50 برنامه ملی و تحول‌آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، طی صدور بیانیه­‌ای با حمایت از آیت­‌الله رئیسی از انتخابات ریاست‌جمهوری کنارگیری کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه­ تعالی
امروز عرصه سیاسی همچون دوران دفاع مقدس به نیروهای با بصیرت و مجاهدی نیاز دارد تا ضمن تحکیم جبهه انقلاب بتوانند دشمنان را در توطئه­‌های خود برای نفوذ جریانی در هیات حاکمه نظام اسلامی ناکام سازند.
اینجانب در ابتدای ورود به رقابت­‌های انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 با صدور بیانیه­‌ای از همه نامزدهای جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعایت منشور اخلاقی انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدی که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار است و همکاری با وی به وحدت این جبهه و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی کمک کنند.
اکنون که آیت­‌الله رئیسی با قرار گرفتن در صدر همه نظرسنجی­‌ها و داشتن صلاحیت­‌های مدیریتی برتر و الگو بودن در تواضع، ساده­‌زیستی و مردم­‌داری نوید شکل­‌گیری دولتی کارآمد برای رفع مشکلات مردم، در همه زمینه­‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیت­ عمومی و دیپلماسی فعال می­‌دهد، وظیفه خود می­‌دانم ایشان را همراهی و مساعدت نمایم.
لذا با تقدیم 50 برنامه ملی تحول‌آفرین در همه عرصه­‌ها که محصول تجارب گذشته و جلسات متعدد کارشناسی هستند به محضر مقام معظم رهبری و دولت انقلابی آینده، انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اعلام می­‌کنم.
با آرزوی پیروزی برای ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها