مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مهمترین هدف آموزش در این شرکت را توانمند سازی پرسنل و افزایش رشد علمی آنها در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین دانست.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مهمترین هدف آموزش در این شرکت را توانمند سازی پرسنل و افزایش رشد علمی آنها در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین دانست.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۷۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین:اسماعیل مفرد بوشهری، مديرعامل این شركت با بیان اینکه؛ يكي از مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي اجرايي این شرکت توجه به قابليت هاي دانشي و مهارتي كاركنان و افزايش رشد علمي و توانمند سازی آن‌ها به عنوان سرمایه‌های اصلی شركت برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین می باشد ، گفت: در همین راستا در سال 99 شرکت گاز استان قزوین برای  كاركنان رسمي و قراردادي  268 دوره آموزشي برگزار کرد.

مفرد بوشهری با تاکید بر اینکه بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقا دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های فنی وتخصصی، کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت به عنوان اولین خط مشی شرکت گاز استان قزوین می باشد. افزود: این شرکت با تهیه تقویم سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره های شغلی، بهبود مدیریت و عمومی فرهنگی و نیز با استفاده از اساتید مجرب به این امر مهم دست یافته است.

وی همچنين استفاده از ظرفيت سامانه آموزش مجازي شركت ملي گاز در دوران شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت در این سامانه دوره های آموزشی بارگذاری و نیاز سنجی به صورت فصلی براي كاركنان رسمي و قرارداد مستقيم برگزار مي شود که از ديگر اقدامات انجام شده در افزايش سطح علمی كاركنان است.

مديرعامل شركت گاز استان قزوین در پايان ضمن تقدیر از واحد آموزش  بيان کرد: واحد آموزش این شرکت تمام تلاش خود را در اجراي هر چه بهتر اهداف شركت و توانمند سازی كاركنان خدوم شركت گاز استان قزوین در خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین به كار بسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها