در سال 99، مصرف گاز استان قزوین در بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، حدود 8 درصد افزایش یافت.
در سال 99، مصرف گاز استان قزوین در بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، حدود 8 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۱۴۰۳۷

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: مصرف  بالغ بر 2 میلیارد  و 900 میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان در سال 99 نشان از توجه ویژه به مدیریت مصرف می باشد و دلیل این رشد مصرف را افزایش تعداد مشترکین در بخش های خانگی و صنعتی در سال گذشته عنوان کرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با استناد به گزارشات بدست آمده، گفت؛ میزان مصرف به نسبت سال گذشته در بخش خانگی 8 درصد، صنعتی 7.9 افزایش داشته که بر این اساس، بیشترین میزان مصرف گاز به جز نیروگاه در سال 99 مربوط به بخش صنعت است که میزان 1میلیارد و 400 میلیون متر مکعب می باشد.

بوشهری با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش صنعت و مصارف خانگی ، گفت: این میزان از افزایش، نشان از پویایی صنعت استان و عملکرد مثبت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و همچنین  روستاهای استان بوده است.

در ادامه با توجه به  تحویل  222 ميليون متر مكعب گاز به جايگاه هاي سوخت CNG در سال99 مفرد بوشهری از افزايش 11 درصدي مصرف گاز توسط وسايل نقلیه گاز سوز در مقايسه با سال 98 خبر داد و بیان داشت: دلیل اين افزايش را توجه شرکت گاز به تامین پایدار گاز به عنوان سوخت پاک در استان و همچنین باصرفه بودن این سوخت برای مردم عنوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها