اختصاص ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان

استاندار لرستان گفت: ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۲۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید موسی خادمی افزود: انتظار آن می‌رود بسیج سازندگی با در نظر گرفتن وضعیت لرستان به لحاظ مناطق محروم، کمبودها، بیکاری و سایر موارد نسبت به احقاق حقوق مردم به عنوان یک خواسته اقدام کند.

وی ادامه داد: یکی از تغییرات مهم رخ داده در بودجه امسال این است که اعتبارات مناسبی در حوزه رفع محرومیت از مناطق روستایی اختصاص داده شده است.
 
خادمی اظهار کرد: در لرستان اعتباری نزدیک به هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اختصاص داده شده و بسیج سازندگی به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در زمینه محرومیت زدایی به کمک استان آمده است.
 
استاندار لرستان تصریح کرد: برای پیشبرد برنامه‌ها می‌توان از تجارب سایر استان‌ها در زمینه رفع محرومیت از مناطق محروم بهره گیری و برنامه‌های خود را قبل از اجرا به خوبی اصلاح کرد.

وی افزود: برای اجرای بهتر برنامه‌ها و رسیدن به نتایج مطلوب‌تر باید با اولویت بندی مناطق مد نظر و بهره گیری از طرح‌های مطالعاتی انجام شده، اهداف را اجرایی کرد.

استاندار لرستان اظهار  کرد: تهیه گزارش کار از اقدامات انجام شده در مناطق محروم در قالب یک کتابچه می‌تواند سند ملموسی برای استفاده در آینده باشد.
 
خادمی تاکید کرد: تعریف نیازها و دسته بندی آنها در کنار معرفی ساختارها و نهادهای اجرایی در دستور کار قرار گیرد و وظایف هر کدام مطابق با دستورالعمل ابلاغی مشخص شود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها