در ادامه سیاست های خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان یک عضو کنگره آمریکا از رئیس جمهور کشورش خواست تا به برجام بازنگردد و به جای آن، از رژیم صهیونیستی حمایت کند.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۹۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، رابرت ویتمن عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر امورخارجه این کشور با طرح ادعاهایی واهی از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست تا از بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک پرهیز کند.

وی در این نامه مدعی شده است که آمریکا با بازگشت به برجام سبب می شود ایران به منابع مالی مورد نیاز برای حمایت از جنبش حماس در برابر رژیم صهیونیستی دست پیدا کند، بنابراین دولت باید دست از تلاش برای پیوستن مجدد به توافق هسته ای بردارد و از صهیونیست ها پشتیبانی کند.

ویتمن همچنین در نامه خود ادعا کرده است: رئیس جمهور بایدن به جای حمایت از متحدمان، اسرائیل در حال تلاش برای برداشتن فشارها از ایران و دادن میلیاردها دلار پول به این کشور از طریق رفع تحریم هاست. سپس ایران با این پول از حماس که یک گروه تروریستی است، حمایت خواهد کرد. هرچه بایدن بیشتر در این مسیر غلط و ضعیف گام بردارد، بیشتر تروریست ها در منطقه را تقویت خواهد کرد و جان مردم اسرائیل و فلسطین را بیشتر در معرض خطر قرار خواهد داد.

این نماینده جمهوری خواه در ادامه اظهارات خصمانه خود خواستار اعمال فشار حداکثری بر ایران شد و بدون اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، مدعی شد که تنش‌های فعلی در سرزمین های اشغالی نتیجه حمایت‌های ایران از حماس بوده است.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر با بمباران بخش هایی از نوار غزه جان شمار زیادی از مردم غیرنظامی و بی گناه فلسطین را گرفته است.

اما آمریکا تاکنون در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده و حتی مانع از صدور قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل علیه این اقدامات صهیونیست ها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها