وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز گفتگوهای خوبی با پاپ فرانسیس، نخست‌وزیر و وزیر خارجه واتیکان درباره تحریم‌ها و بحث اخلاق در جامعه جهانی داشته است.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه پس از دیدار و گفتگو با پاپ فرانسیس رهبر معنوی کاتولیک‌ های جهان و کاردینال «پارولین» نخست وزیر و اسقف اعظم «گالا گر» وزیر امور خارجه واتیکان در اظهاراتی عنوان کرد: در این دیدار درباره شرایط بین‌المللی، وضعیت تحریم‌ها و بحث اخلاق در جامعه جهانی، اهمیت حمایت از کانون خانواده و وضعیت فلسطین گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: بعد از ملاقات با جناب پاپ با نخست‌وزیر و وزیر خارجه امور واتیکان دیدار داشتیم و این مسائل و روابط بین واتیکان و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ظریف با بیان این‌که دیدار‌های مهم و خوبی بود، یادآور شد: به خصوص در شرایط کنونی که مردم فلسطین در شرایط بسیار تاسف باری هستند و وضعیت تحریم‌ها بر مردم لبنان اثر بسیار بدی گذاشته و کلیسای کاتولیک نسبت به شرایط در لبنان حساس است، گفتگو‌ها و تبادل نظر‌های خوبی در این خصوص صورت گرفت.

 

گفتگوهای خوبی با پاپ، نخست‌وزیر و وزیر خارجه واتیکان داشتم (+عکس)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها