تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر مس رفسنجان با یک بازی بیشتر نسبت به سرخپوشان تهرانی به صدر جدول رده بندی لیگ بیستم صعود کرد.
کد خبر: ۱۳۱۵۷۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، روز دوم از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که این بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا مس رفسنجان در دقیقه ۹ موفق شد توسط محمدرضا سلیمانی به گل برتری دست پیدا کند اما زردپوشان اصفهانی در ادامه دروازه حریف را به توپ بستند و چهار بار در نیمه اول توسط گیورگی گولسیانی(۲۵)، محمدرضا حسینی(۲۸)، امیدنورافکن(۳۳) و سجاد شهباززاده(۳۸) به گل برسند.

در نیمه دوم با این که تیم مس تلاش کرد نمایش بهتری داشته باشد و بازیکنانش هم کمتر اشتباه کردند ما بازهم در دقیقه ۵۳ مدافع این تیم پشت محوطه جریمه توپ را به مهاجم سپاهان داد تا یاسین سلمانی گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

سپاهان در دیداری به پیروزی رسید و سه امتیاز را گرفت که دروازه بان و مدافعان مس کلکسیونی از اشتباهات فردی را به نمایش گذاشتند و پایه گذار سه گل تیم حریف شدند.

شاگردان نویدکیا با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفتند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها