پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان محل خبرنگاران خارجی، موج جدیدی از حمله موشکی و راکتی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، این سری از موشک‌ها «سدیروت و کریات جات» را هدف قرار داده است.

سرایا القدس یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین با تأیید این حملات اعلام کرد: یک موج قدرتمند موشکی را به سوی شهرک‌ها و شهرهای اسرائیلی آغاز کردیم.

براساس گزارش این گروه، مناطقی همچون الخضیره، تل آویو، اسدود، جان یفنا، عسقلان، سدیروت و نتیفوت، هدف موشکی و راکتی قرار گرفته است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی مانع از ورود کادر پزشکی رای درمان شمالی از زخمی‌ها در ورودی «بدله قصره» در جنوب نابلس می‌شوند.

از سوی دیگر خبرها حکایت از آن دارد که جنگنده بمب افکن‌ های رژیم صهیونیستی همچنان به حملات هوایی خود ادامه می‌دهند و چندین باب منزل در غرب شهر غزه را به صورت کامل تخریب کردند.

گردان‌های ابوعلی المصطفی نیز افزود: تجمعی از نیروهای اسرائیلی در شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف خمپاره‌ای قرار دادیم.

این گروه‌ها به شمار کشته و زخمی‌های احتمالی این حملات هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

این حملات تلافی‌جویانه پس از حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به برج «الجلاء» در غزه صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در اقدامی جنایتکارانه و برخلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، «برج الجلاء» در غزه را که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، برج الجلا مرکز استقرار خبرنگاران خارجی در غزه توسط هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلفانی جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخگویی به این رژیم کرده و صدهها موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک کرده‌اند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها