مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: آسایش و آرامش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و رشادت جانبازان، آزادگان و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۴۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس اللهی در اولین جلسه کمیته ایثارگران شرکت گاز استان ایلام در سال جاری افزود: هر‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از برکت خون شهدا و رشادت‌های دلیر‌مردان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید به نحو شایسته‌ای جانبازان، آزادگان و یادگاران شهدا را مورد تکریم قرار دهد تا از این طریق گوشه‌ای از زحمات آنان در زمان جنگ تحمیلی جبران شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: جانبازان، ایثارگران و آزادگان گرمای بالای 50 درجه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را در زمان دفاع مقدس تحمل کردند تا یک وجب از خاک این مرز و بوم را به بیگانگان ندهند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: ما هم در شرکت گاز استان می بایست با روحیه ایثارگری و خدمت صادقانه، برای گاز‌رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش کنیم و خدمت به مناطق محروم را در سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل، اجرای قوانین و مقررات اداری، شفاف سازی قوانین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بعد از عادی شدن وضعیت کرونا، تشکیل منظم و مستمر جلسات ایثارگران از وظایف مسئول و هماهنگ کننده امور ایثارگران این شرکت است و لازمست دغدغه این عزیزان پیگیری و نیازمندیهای ایشان رفع شود.

در پایان این جلسه، ضمن تشکر از پیگیری‌های مدیر‌عامل شرکت در امور ایثارگران، گزارش عملکرد امور ایثارگران شرکت ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و برنامه های اجرایی سال جاری تشریح شد
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها