مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان؛

۱۵۰ بی‌بضاعت در شهر سمنان و شاهرود رایگان ویزیت شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خبرداد؛

گرفتار شدن ۲۶ خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه/ ۵۰ نفر نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از گرفتار شدن هشت خودرو و ۱۸ موتورسیکلت در سیل رامه آرادان خبر داد و گفت: در این عملیات ۵۰ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۲۹

به گزارش جام آنلاین از سمنان؛ مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه ساعت ۱۸.۵۹ دقیقه روز پنج‌شنبه وقوع سیل شدید در منطقه رامه آرادان به جمعیت هلال‌احمر گزارش شد، ابراز داشت: سریعاً به‌واسطه دهیاران و عوامل محلی وضعیت وقوع سیل در منطقه موردبررسی قرار گرفت که جاده رامه از منطقه ترک در و باغستان و گراب و دارستان و در ادامه بالاتر از معدن محسنی در چند نقطه تا دویست متر بالاتر از پل فلزی به زیر سیل رفته و مسدود شده است.

وی بابیان اینکه تعداد حدود هشت خودرو و ۱۸ عدد موتورسیکلت در یک کیلومتر بالاتر از معدن محسنی در منطقه‌ای به طول دو کیلومتر محصور و گرفتارشده بودند، افزود: یک راکب موتورسیکلت در منطقه ترک در براثر وقوع حادثه دچار مصدومیت شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه بلافاصله هماهنگی لازم با فرماندار و معاون ایشان و همچنین اداره راه و ترابری برای بازگشایی مسیر انجام شد، ابراز داشت: با هماهنگی عوامل محلی روستای رامه بالا برای رسیدن به راکب موتورسیکلت حادثه‌دیده و انتقال ایشان به روستای رامه پایین و انجام اقدامات اولیه درمانی صورت گرفت.

محمدخانی بابیان اینکه دو نجات گر هلال‌احمر وظیفه ساماندهی خودروها و موتورسواران محصور را انجام دادند، تصریح کرد: دو تیم امداد و نجات هلال‌احمر آرادان متشکل از هفت نفر به همراه مواد غذایی و امکانات زیستی لازم از مسیر جاده به منطقه اعزام شدند ولی با توجه به تاریکی هوا و از بین رفتن مسیر اصلی و حجم زیاد آب سیل امکان ادامه مسیر نداشتند که با هماهنگی معاون امداد صبح اول وقت مجدداً عملیات آغاز شد.

وی بابیان اینکه در این عملیات ۵۰ نفر گرفتار در سیلاب رهایی یافتند، افزود: با هماهنگی با امداد هوایی اورژانس ۱۱۵ مصدوم حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها