مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

راه اندازی خانه هلال روان شناسان در کرمان 

رتبه برتر هلال احمر کرمان در توسعه کسب وکارهای خرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ کرمان به عنوان یکی از استان های برتر مجری طرح توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد معرفی شد
کد خبر: ۱۳۱۵۲۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:رضافلاح افزود: سازمان جوانان، دروازه ورودی هلال احمر است و بایستی این دروازه تقویت و به یک باور واقعی تبدیل شود؛ جمعیت هلال احمر دارای جوانانی است که به عنوان سرمایه های مهم و اصلی این نهاد بین المللی محسوب می شوند و بایستی با ایجاد فضای مناسب این سرمایه ها را افزایش داد.

وی موضوع کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم در چند دهه ی اخیر عنوان کرد و افزود: توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش های مورد نیاز و انجام تحقیقات و پژوهش های لازم در این زمینه، حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد:اشتغال و کارآفرینی وظیفه اصلی هلال احمر نیست، اما به عنوان مسئولیت اجتماعی تلاش می کنیم افراد مختلف جامعه به خصوص جوانان هلال احمر را توانمند سازیم و با تاکید مقام معظم رهبری در تولید ملی و رونق آن در راستای رفع مشکل بیکاری به موضوع کسب و کارهای خرد ورود پیدا کردیم.

فلاح تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با تربیت اعضای جوانان به عنوان تسهیل گر و با تمرکز بر نقاط حاشیه ای شهرها، انواع روش های کارآفرینی و مهارت آموزی را آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: بیش از 20 فرصت شغلی توسط اعضای جوانان در شهرستان های کرمان، بردسیر، کهنوج، ریگان و رفسنجان برای 210 نفر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد به مدت سه سال در 11 استان اجرا شده است، افزود: استان های کرمان، آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها