با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا

نماز عید فطر در سراسر کشور برگزار شد

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تشریح کرد

اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با تشریح جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه کشور گفت: نماز عید فطر در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستان‌ها و در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۶۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور افزود: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هرساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.
وی تاکید کرد: نماز عید سعید فطر امسال با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.
مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز عید سعید فطر این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، گستردگی کار را افزایش داده‌ایم؛ به این صورت که اگر در گذشته در یک بقعه متبرکه یک شهرستان، نماز برگزار می‌شد، امسال نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مراسم بهره‌مند شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها