رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری بازارایاب متقلب در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۳۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عباس نظری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه شخصی با بکارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد فرد متخلف خود را بازاریاب معرفی کرده و با ترفند مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی سود‌آور، سرمایه‌گذاری و اقامت در دبی مبلغ یک‌ میلیارد ریال از شاکی دریافت می‌کند که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که وی فردی شیاد و کلاهبردار است و هیچ‌گونه فعالیت تجاری و یا اقتصادی ندارد.
 
رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
 
نظری ادامه داد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش یک ‌میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.
وی افزود: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما  از مردم در صورت برخورد با این‌گونه موضوعات این است که در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها