اگر می‌خواهید به شکل رسمی یک شرکت را به ثبت برسانید، باید اول از همه یک نام مناسب برای آن انتخاب کنید. انتخاب یک نام خوب، در واقع یکی از ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای ثبت شرکت است که باید به آن توجه داشته باشید. یک نام مناسب و قوی تاثیر زیادی در مطرح کردن شرکت و کسب و کار شما خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۱۴۸۵۶

این نام، هویت شرکت و کسب و کار شما بوده و خدمات شما را به دیگران معرفی می‌کند. افرادی که برای انجام این مرحله زمان زیادی را صرف می‌کنند و از تمام اصول برای انتخاب این نام استفاده می‌کنند، معمولا به راحتی از این انتخاب نام پشیمان نخواهند شد و بعدها نیازی به صرف هزینه و زمان برای تغییر نام نخواهند بود.
18 ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در 1400
در نتیجه توصیه ما به شما این است که در انتخاب نام شرکت خود سرسری عمل نکنید و به شکلی کاملا اصولی پیش بروید و یا حتی از مشاور کسب و کار کمک بگیرید. قواعد و قوانینی که برای انتخاب اسم شرکت وجود دارند باید رعایت شوند تا شما بتوانید یک انتخاب بهتر و مطمئن‌تری داشته باشید.
 
علت اهمیت نام مناسب برای شرکت
 
از آن جایی که دیگر افراد و شرکت‌ها، کسب و کار شما را با نامی که برای شرکت‌تان انتخاب کرده‌اید می‌شناسند و با توجه به همین موضوع از شما تقاضای همکاری خواهند کرد، می‌توان گفت که اسم شرکت شما صدای کسب و کار شما است.

از آن جایی که اسامی انتخابی برای شرکت‌ها، ابتدا باید از سوی مراکز مربوطه به تایید برسند، شما نخواهید توانست هر نامی که دوست دارید را روی کسب و کار خودتان بگذارید.

18 ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در 1400
 نام شرکت شما باید به نحوی انتخاب شود که دیگران با دیدن آن بتوانند به نوع کسب و کار شما پی ببرند. استفاده از اسامی غیر فارسی و غیر معنا دار ممنوع است. به این منظور، شما می‌توانید اسامی معنا دار را از فرهنگ دهخدا پیدا کنید.

شرایط مورد نیاز برای ثبت اسم شرکت چیست؟

شرایط ثبت شرکت، شرایطی هستند که شما باید پیش از هر اقدامی ابتدا آن‌ها را فراهم کرده باشید. یکی از این شرایط، انتخاب اسم شرکت است و پیش از مراجعه حضوری، شما باید چند اسم را مطابق با قواعد و قوانین انتخاب کنید و در زمان ثبت شرکت ارائه دهید.
 هنگام انتخاب اسامی به این موضوع توجه داشته باشید که این اسامی قرار است زبان کسب و کار شما باشند و هویت کارتان را نشان بدهند. کل شرکت‌هایی که ثبت دائمی شده‌اند، اعتبار نا محدود دارند؛ اما چنان چه شرکت خود را موقتا ثبت کنید و هنوز در مرحله ثبت باشید، اعتبار شرکت‌تان تنها 3 ماه خواهد بود.

18 ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در 1400
اهمیت انتخاب نام مناسب برای شرکت و تولید محتوای مناسب برای آن در مطرح کردن برندهای تجاری تا چه حد است؟
 
انتخاب نام مناسب برای شرکت و تولید محتوای خوب دو اصل بسیار مهم در نامگذاری شرکت هستند و در واقع، صدای کسب و کار شما هستند که با آن به دیگران معرفی می‌شوید. با کمک این دو اصل، شما موفق خواهید شد که بدون استفاده از تبلیغات گران و گسترده، کسب و کار خود را معرفی کنید.

در نتیجه، بهره‌مندی از خدمات تولید محتوا درست به اندازه داشتن ایده برای اسم شرکت اهمیت دارد. این دو اصل معرف هویت شرکت شما خواهند بود و به کسب درآمد بالاتر شما کمک خواهند کرد. شما می‌توانید با کلیه شرکت‌ها و افرادی که خدمات تولید محتوا ارائه می‌کنند، تماس بگیرید و با شرایط کاری آن‌ها آشنا شوید.

18 ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در 1400
 به علاوه استفاده از خدمات شرکت‌هایی که می‌توانید ایده برای اسم شرکت از آن‌ها دریافت کنید، می‌تواند مفید باشد.
 
18 ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در 1400

در این قسمت به معرفی ۱۸ ایده برای اسم شرکت، خدمات تولید محتوا در ۱۴۰۰ پرداخته‌ایم:

1.      استفاده از نام‌های تجاری معروف

2.      استفاده از اسم‌هایی که نمونه فیزیکی دارند

3.      استفاده از پسوندهای رایج

4.      استفاده از نام‌های ساده

5.      استفاده از اسامی ترکیبی

6.      استفاده از یک اسم خاص محلی

7.      استفاده از واژه‌های نو

8.      استفاده از ترکیب اسم هم‌بنیان‌گذاران(مانند پونیشا: ترکیب پویا، نیما و شایان)

9.      استفاده از برخی الگوها

10.  استفاده از ترکیب برخی کلمات و اختصار نویسی

11.  استفاده از واژه‌های کم‌یاب برای جذب بیش‌تر مخاطب

12.  استفاده از واژه‌هایی که حس تمایز را القا می‌کنند

13.  گنجاندن هویت برند در اسم

14.  استفاده از برخی واژه‌های خودمانی

15.  توجه به محیط جغرافیایی مورد فعالیت‌تان

16.  کمک گرفتن از برخی وب سایت‌های انتخاب اسم

17.  ترکیب اسم اشیا و نام‌ها

18.  استفاده از نام‌های تصویری
 
موسسه دکتر ویز در پیشنهاد اسم شرکت و پیشرفت کسب و کار شما چه نقشی دارد؟

دکتر ویز یک موسسه حرفه‌ای و تخصصی در رابطه با ارائه خدمات مشاوره کسب و کار است. با کمک دریافت ایده‌ها و مشاوره‌های این شرکت، شما می‌توانید کسب و کار خود را آغاز کنید یا در کسب و کار فعلی خود پیشرفت کنید.

همچنین این موسسه شما را در تمامی مراحل ثبت شرکت یاری خواهد کرد و با ارائه راهنمایی می‌تواند به شما کمک کند تا این مراحل را راحت و بدون هیچ مشکل طی کنید و اسم انتخابی شرکت خود را به راحتی به تایید برسانید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها