شهردار منطقه پنج تبریز گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای ۹ پروژه عمرانی، خدماتی و تفریحی در این منطقه هزینه شده است و آماده بهره‌برداری هستند.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۲۳
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، میرعلی اصغر نساج، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بخشی از این اعتبار برای توسعه فضای سبز این منطقه هزینه شده است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان برای کف‌سازی پارک‌ها، معابر و اصلاح جداول سطح حوزه هزینه شده است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل مبلمان پارک‌های سطح حوزه ۲ میلیارد تومان و لوله‌کشی شبکه آب خام منطقه به طول ۱۲ کیلومتر سه میلیارد تومان هزینه شده و روز دوشنبه همزمان با پروژه‌های دیگر این منطفه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه مراسم افتتاح این پروژه‌ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل حضور افراد برگزار می‌شود، گفت: برای احداث فرهنگ‌سرای استاد نظمی تبریز با مساحت یک هزار مترمربع چهار میلیارد تومان هزینه شده است و در این مرکز مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی و کلاس های جانبی برگزار می شود.

نساج، پارک محله‌ای نصر با مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و صرف یک میلیارد تومان اعتبار، پروژه رمپ پاسداران به باغمیشه با ۵۰۰ متر طول و یک میلیارد تومان اعتبار و احداث و برق‌رسانی به مراکز ذخیره آب در مرزداران، جاده تهران و پارک جنگلی آرپادره‌سی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری این منطقه اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی اتوبان پاسداران و معابر اصلی حوزه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان نیز اجرا شده و چهار میلیارد تومان نیز برای برق‌رسانی و تامین روشنایی پارک جنگلی آرپادره‌سی هزینه شده است.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها