سوپرجام، پس از بازی‌ های تیم‌ ملی

علت لغو ۵ دیدار لیگ‌ برتر مشخص شد

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد علت لغو پنج دیدار لیگ برتر توضیح داد و اعلام کرد که مسابقات تا سوم خرداد دنبال می شود. وی همچنین در رابطه با دیدار سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرد که این مسابقه پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران، به منظور شرکت در رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، پنج مسابقه معوقه اعلام شده هفته‌ های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لغو شد و برنامه‌ های معوقه‌ اعلام شده که تعویق شده اینگونه بود که قرار بود پیش از تغییرات، صنعت نفت آبادان- استقلال به عنوان دیدار معوقه از هفته بیستم، جمعه ۳۱ اردیبهشت و دیدار فولاد خوزستان-تراکتور تبریز، سه شنبه ۴ خرداد برگزار شود.

همچنین از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم قرار بود جمعه ۳۱ اردیبهشت سایپا - فولاد خوزستان به مصاف هم بروند و در عین حال سه شنبه چهارم خرداد استقلال - شهرخودرو و نیز ذوب آهن - پرسپولیس مقابل یکدیگر صف آرایی کنند که تمامی این مسابقات از سوی سازمان لیگ لغو شد و قرار است در زمان دیگری برگزار شوند.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه به ایسنا، اعلام کرد: در حال برگزاری دیدارهای معوقه هستیم و پس از آن که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای چهارم خرداد را حذف کرد، قاعدتا بخشی از مسابقات ۳۱ اردیبهشت ماه نیز جابجا و برنامه دیدارها دچار تغییر و هفته بازی ها نیز دستخوش جابجایی شد.

وی ادامه داد: بنابراین در نهایت دیدارهای چهارم خرداد و ۳۱ اردیبهشت دچار تغییر شد و سازمان لیگ به باشگاه هایی که قرار بود مسابقه داشته باشند اعلام کرد به واسطه تغییرات تیم ملی، زمان برگزاری مسابقات جابجا شده و متعاقبا اعلام می شود.

به گفته رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تا سوم خرداد سال جاری مسابقات برگزار می شود و یک روز بعد، اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

مهدی در رابطه با زمان برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران نیز، بیان کرد: دیدار سوپرجام در همین فصل و پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های انتخابی جام جهانی که قرار است در بحرین پیگیری شود، برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها