مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ

سوپرجام فوتبال ایران حذف نمی‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ شایعات مربوط به حذف بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی بی‌اساس درباره تصمیم‌گیری برای لغو همیشگی مسابقه سوپرجام از تقویم فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است.

برخی افراد سودجو این شایعات را دستمایه حملات بی پایه و اساس به مدیریت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران قرار داده‌اند.

این در حالی است که مسوول برگزاری مسابقات بارها از عزم جدی برای برگزاری سوپر جام صحبت کرده است و هیچ اراده‌ای هم برای حذف سوپرجام وجود نداشته است.

با این حال به دنبال ابهامات و سوالات گسترده به وجود آمده سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم که با تغییری که در برنامه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد باز هم منتفی شد. حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولویت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم.

سهیل مهدی هم‌چنین تاکید کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی‌ماند. ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود. امسال هم به خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها