در جریان سفر رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به تهران، آرنولد شوارتزنگر هم توانست سالن برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را تماشا کند.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در فروردین ماه چند روزی را به دعوت فدراسیون ایران به تهران سفر کرد.

رییس IFBB در جریان این سفر، اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را هم به تماشا نشست، اما یک اتفاق جالب قبل از شروع این مسابقات در سالن برگزاری رقابت ها رخ داد.

سانتونخا که قصد بازدید از امکانات سالن را جهت اعطای میزبانی های آسیایی و جهانی به ایران داشت، آنقدر تحت تاثیر سالن مدرن هتل اسپیناس قرار گرفت که با یک تماس تصویری آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام جهان را هم در جریان سفرش به ایران قرار داد.

رافائل در جریان این تماس تصویری خطاب به آرنولد گفت: من در ایران هستم و اینجا قرار است اولین دوره مسابقات فیتنس برگزار شود. سالن بسیار زیبایی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده و ما قصد داریم میزبانی مسابقات جهانی در سال 2023 را به این کشور اعطا کنیم.

آرنولد شوارتزنگر هم با تایید صحبت های رییس IFBB گفت: من در ایران طرفداران زیادی دارم و می دانم مردم این کشور عاشق بدنسازی هستند. پیام من را به آن ها برسان و بگو که من هم عاشق آن ها هستم. من هم امیدوارم ایران میزبانیخوبیاز مسابقات جهانی داشته باشد.

 

پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد (+عکس)

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها