استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان شش ماهه ابتدای سال جاری باید همه معتادان متجاهر استان جمع‌آوری و ساماندهی شوند.
استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان شش ماهه ابتدای سال جاری باید همه معتادان متجاهر استان جمع‌آوری و ساماندهی شوند.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد با قدردانی از اقدامات و تلاش‌ اعضای این شورا طی ماه‌های گذشته، اظهار کرد: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و مهم این است که به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در حداقل زمان ممکن، جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی و اجرا شود.


استاندار خراسان رضوی در ادامه خواستار شد: تا پایان شش ماهه ابتدای سال جاری باید همه معتادان متجاهر استان جمع‌آوری و ساماندهی شوند زیرا در پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران نباید شاهد چنین موضوعاتی باشیم.


وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند، عنوان کرد: بحث جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر استان تا پایان شهریورماه سال جاری یک تکلیف قانونی است.


معتمدیان با بیان اینکه زیرساخت‌های دائم اردوگاه‌های نگهداری از معتادان متجاهر استان باید تا پایان سال ایجاد شود، تصریح کرد: با این نگرش، بحث جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر نباید صرفا متمرکز در مشهد باشد و باید این رویه در کل استان با یک تقسیم کار و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد. در این راستا هم فرمانداران باید مشارکت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها