طلاق پر سر و صدای ملیندا و بیل گیتس هفته گذشته یکی از اخبار مهم و در صدر جهان بود. بلافاصله بعد از این طلاق مشخص شد که بیل گیتس به زودی از جمع ثروتمندترین افراد جهان جدا می شود چرا که نیمی از ثروت خود را از دست می دهد.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۹۶

به گزارش جام جم آنلاین ، بیل گیتس مدیرعامل سابق مایکروسافت 146 میلیارد دلار ثروت دارد. او که زمانی در صدر ثروتمندترین افراد جهان قرار داشت اکنون باید خود را آماده کند تا نیمی از ثروت خود را به همسر سابقش ملیندا بدهد چرا که بر طبق قوانین او در هنگام طلاق باید چنین کاری بکند. به این ترتیب او ۷۳ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست خواهد داد و به این ترتیب از فهرست 5 ثروتمند جهان خارج خواهد شد.

از سویی دیگر ملیندا گیتس تبدیل به دومین زن ثروتمند جهان خواهد شد. در حال حاضر فرانسواز بتانکور مه‌یرز، وارث شرکت لورئال و مالک کنونی آن با ثروتی بالغ بر ۸۳ میلیارد دلار ثروتمندترین زن جهان است.

در رابطه با جدایی این زوج دلایل زیادی ذکر می شود اما ارتباط بیل گیتس با «اپستین» که یک دلال جنسی بوده یکی از دلایل طلاق ذکر شده است.

ملیندا قرار است پس از طلاق با نام ملیندا فرنچ گیتس در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشد. فرنچ نام خانوادگی ملیندا پیش از ازدواج با بیل گیتس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها