در روز دوم جام جهانی پاراوزنه‌ برداری تایلند، روح اله رستمی ملی‌پوش دسته 80 کیلوگرم کشورمان روی تخته رفت و کارش را با موفقیت به اتمام رساند.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، روح اله‌ رستمی، نماینده دسته 80 کیلوگرم تیم ملی پاراوزنه برداری ایران امروز (جمعه 17 اردیبهشت ماه) به روی تخته رفت و با مهار وزنه 241 کیلوگرمی توانست دومین مدال طلای ایران را به دست آورد و رکورد جهان را یک کیلو گرم ارتقا دهد.

رستمی، در اولین حرکت وزنه 217 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 231 کیلوگرمی شد و در نهایت در سومین حرکت خود توانست وزنه 241 کیلوگرمی را مهار کند و با این وزنه رکورد جهان را به نام کشورمان ثبت کند.

در این دسته نمایندگانی از گرجستان و تایلند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

پیش از این، نادر مرادی نماینده 72 کیلوگرم تیم ملی کشورمان امروز روی تخته رفت و با مهار وزنه 204 کیلوگرمی موفق به کسب مدال نقره شد.

رستمی رکورد جهان را شکست و مدال طلا گرفت (+عکس)

وی در اولین حرکت وزنه 204 کیلویی را مهار کرد. وی در حرکت دوم از مهار وزنه 211 کیلویی بازماند و در نهایت در سومین حرکت خود موفق به مهار وزنه 212 کیلوگرمی نشد.

در ادامه این مسابقات، فردا (شنبه 18 اردیبهشت ماه) سید حامد صلحی پور، سامان رضی و منصور پور میرزایی نمایندگان کشورمان در اوزان 97 ، 107 و 107+ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت می پردازند.

رستمی رکورد جهان را شکست و مدال طلا گرفت (+عکس)

رقابت‌ های جام‌ جهانی 2021 پاراوزنه‌ برداری با حضور 60 ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از 9 کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها