باشگاه برایتون در اقدامی عجیب و سوال برانگیز نام و پرچم ایران را در قسمت معرفی علیرضا جهانبخش از سایت رسمی این باشگاه حذف کرد.
کد خبر: ۱۳۱۴۲۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، داستان نیمکت نشینی های علیرضا جهانبخش قطعا برای این بازیکن و هواداران پرشمار تیم ملی فوتبال ایران اتفاقی ناراحت کننده است.

بعد از گل زیبای او به چلسی و درخشش در بازی های برایتون در جام اتحادیه، انتظار می رفت گراهام پاتر سرمربی برایتون نگاه ویژه ای به این بازیکن داشته باشد.

با این حال مصدومیت و سلیقه سرمربی برایتون باعث شد تا یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران بیشتر اوقات این فصل را روی نیمکت و سکو باشد. هر چند او هر وقت در ترکیب ولو برای یک دقیقه قرار گرفت با تمام توان به میدان رفت، چیزی که گراهام پاتر سرمربی برایتون نیز به آن اعتراف کرد و عنوان کرد علیرضا حتی یک دقیقه هم اگر در ترکیب باشد تمام تلاش خود را می کند و به صورت حرفه ای و خیلی جدی تمرینات خود را انجام می دهد.

نیمکت نشینی های این بازیکن باعث شد تا در ماه های اخیر خیلی از بازیکنان ایرانی در قسمت کامنت های باشگاه خواستار بازی کردن جهانبخش باشند و حجم این کامنت ها به قدری بود که اینستاگرام باشگاه برایتون تصمیم به بستن کامنت های خود گرفت.

در ادامه اما اقدامات عجیب مسئولان باشگاه برایتون تمامی ندارد و در تازه ترین اتفاق، برایتون که به مانند اکثر باشگاه ها در قسمتی از سایت خود بازیکنان تیمش را معرفی کرده، نام و پرچم کشور هر بازیکن را نیز در کنار اسم بازیکن قرار داده، ولی برای علیرضا جهانبخش نام و پرچم ایران از سایت برایتون حذف شده است.

اقدام عجیب باشگاه برایتون در حذف نام و پرچم ایران (+عکس)

 

اقدام عجیب باشگاه برایتون در حذف نام و پرچم ایران (+عکس)

 

اقدام عجیب باشگاه برایتون در حذف نام و پرچم ایران (+عکس)

 

گفته می شود جهانبخش در تابستان از برایتون جدا می شود و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. هر چند او هنوز با برایتون قرارداد دارد و باید دید او به صورت قرضی از برایتون می رود یا سران این تیم با قیمتی تقریبا ۸ میلیون یورو او را به تیم دیگری خواهند فروخت.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها