گزارش روزنامه جام جم از وضعیت لژیونر ایرانی؛

توافق پشت‌پرده جهانبخش و برایتون

دوباره رسانه‌های انگلیسی از جدایی علیرضا جهانبخش می‌نویسند. در دو سال گذشته آنها بارها و بارها خبرهایی از این دست را منتشر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۰۲۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: سال اول انتقال جهانبخش از برایتون با موفقیت همراه نشد. علت اصلی هم مصدومیت سنگینی بود که برای او پیش آمد. جهانبخش چند ماه از میادین دور بود. از سویی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم به تیم‌ملی ملحق شد. بنابراین عملا یک فصل را از دست داد. در فصل دوم هم آنقدرها که باید به علیرضا بازی نرسید. او مصدومیت‌های مکرری داشت. هر بار که آماده می‌شد و گل می‌زد، مصدومیت به سراغش می‌آمد. در برهه‌ای که جهانبخش آماده شد و توانست گل معروف به چلسی را هم بزند. آن دورانی بود که سرمربی برایتون می‌توانست به این بازیکن بیشتر میدان دهد ولی به دلایلی از علیرضا دوباره کم استفاده کرد.

از ژانویه سال گذشته بحث‌های جدی درباره جدایی جهانبخش و برایتون مطرح شد. دو طرف اما تصمیم گرفتند به کار ادامه دهند. با توجه به نوشته‌های رسانه‌های انگلیسی اینگونه به نظر می‌رسید که برایتون نمی‌خواهد و جهانبخش زوری مانده! در تابستان امسال هم شایعات زیادی درباره جدایی علیرضا مطرح شد. چند تیم بوندسلیگایی و هلندی خواهان خرید این بازیکن بودند ولی در نهایت دوباره به کارش در برایتون ادامه داد. حالا نقل‌و‌انتقالات زمستانی اروپا بار دیگر آغاز شده و این بار هم رسانه‌های انگلیسی پای علیرضا را پیش کشیده‌اند و از جدایی طرفین خبر می‌دهند.

خبرهای رسیده از برایتون حاکی از آن است موضوع جدایی اصلا مطرح نیست و علیرضا همچنان در این باشگاه به کارش ادامه می‌دهد. یکی از نزدیکان جهانبخش در گفت‌و‌گو با جام‌جم اعلام کرد احتمال این‌که طرفین بخواهد به جدایی رضایت دهند بسیار کم است و همه چیز در تابستان آینده اتفاق خواهد افتاد. این فرد همچنین فاش کرد در دو پنجره نقل‌و‌انتقالات گذشته نه جهانبخش که برایتون تاکید به حفظ این بازیکن داشته است. با وجود این‌که علیرضا در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کرد قصد دارد در برایتون بماند، در پشت‌پرده برای جدایی با این باشگاه انگلیسی مذاکراتی داشته است. جهانبخش از سال گذشته تاکید داشت باید به او در برایتون بیشتر فرصت بازی برسد و به همین خاطر در تابستان وقتی در شک و تردید بود از این باشگاه خواست تا رضایتنامه‌اش را صادر کند. برایتون اما این کار را نکرد. در ژانویه سال گذشته هم جهانبخش قصد جدایی داشت چراکه با دو پیشنهاد خوب مواجه شده بود. هر دو بار اما برایتون به این بازیکن اعلام کرد بهتر است بماند.

در تابستان آینده اما احتمال جدایی زیاد خواهد بود. جهانبخش قصد دارد از این باشگاه انگلیسی جدا شود و تجربه جدیدی به دست بیاورد. البته فصل جاری که تمام شود، دو فصل دیگر از قرارداد علیرضا باقی می‌ماند اما بعید به نظر می‌رسد همکاری‌شان ادامه پیدا کند. جهانبخش همین حالا هم پیشنهادهایی دارد ولی توافق طرفین این بوده که در ژانویه جدا نشوند. استدلال آنها هم تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد. جهانبخش امیدوار است در نیم فصل پیش‌رو فرصت بیشتری پیدا کند و بتواند بهتر خودش را نشان دهد تا قیمتش بالاتر برود و باشگاه برایتون هم امیدوار است با درخشش او بتواند پول بیشتری از فروشش به دست بیاورد. در واقع آنها به نوعی توافق پشت‌پرده داشته‌اند.

 

پایان مصدومیت جهانبخش

علیرضا جهانبخش در بازی روز شنبه برایتون مقابل بلک‌پول غایب بود. رسانه‌ها‌ نوشتند این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند. آسیب‌دیدگی این بازیکن اما جدی نیست و دیروز هم در تمرین تیمش حاضر شد. او مشکلی برای همراهی برایتون ندارد ولی به گفته پزشکان باید کمی روی پای خود کار کند تا بتواند با آمادگی کامل‌تری به میدان برود. جهانبخش برای بازی هفته بعد برایتون مشکلی ندارد و می‌تواند برای آنها بازی کند.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها