در این مراسم محمود رضا شهلائی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مدت دو سال منصوب و از خدمات بهرام درویشی در مدت سی ماه فعالیت تقدیر شد .
کد خبر: ۱۳۱۴۱۸۳

به گزارش جام جم آنلاکرمانشاه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه ضمن تقدیر از همه مدیران صنعت آب و برق استان که اقدامات توسعه ای چشمگیری داشته اند، گفت: : در سیلاب سال ۱۳۹۸ و زلزله سرپل ذهاب مدیریت و‌خدمات مناسبی توسط صنعت آب و برق استان صورت پذیرفت که قابل تقدیر است.

مهندس سالاری به اقدامات مطلوب صورت گرفته برای گردشگری در حوزه سدهای استان نیز اشاره داشت گفت: از اقدامات موثر آقای درویشی تشکر و می کنم و آقای شهلایی نیز شایسته و با تجربه است و برنامه های توسعه ای را ادامه خواهد داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اقدام بی نظیر شرکت آب منطقه ای در ساماندهی و بازسازی بخشی از مسیر آبشوران ( پارکینگ شهرداری) یادآور شد: شرایط نامناسبی برای شهروندان در این بخش وجود داشت و بیم آن میرفت این موضوع تهدیدات جانی شهروندان را بدنبال داشته باشد که به لطف خداوند، همت و مساعدت همه عوامل دست اندرکار این خطر مرتفع شد .و امیدوارم باقیمانده کار نیز در مسیرهای بعدی ادامه یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها