روابط عمومی شرکت آب منطقه ای:

با تکریم از بهرام درویشی؛مدیر عامل جدید آب منطقه ای معرفی شد

در این مراسم محمود رضا شهلائی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مدت دو سال منصوب و از خدمات بهرام درویشی در مدت سی ماه فعالیت تقدیر شد .
کد خبر: ۱۳۱۴۱۸۳

به گزارش جام جم آنلاکرمانشاه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه ضمن تقدیر از همه مدیران صنعت آب و برق استان که اقدامات توسعه ای چشمگیری داشته اند، گفت: : در سیلاب سال ۱۳۹۸ و زلزله سرپل ذهاب مدیریت و‌خدمات مناسبی توسط صنعت آب و برق استان صورت پذیرفت که قابل تقدیر است.

مهندس سالاری به اقدامات مطلوب صورت گرفته برای گردشگری در حوزه سدهای استان نیز اشاره داشت گفت: از اقدامات موثر آقای درویشی تشکر و می کنم و آقای شهلایی نیز شایسته و با تجربه است و برنامه های توسعه ای را ادامه خواهد داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اقدام بی نظیر شرکت آب منطقه ای در ساماندهی و بازسازی بخشی از مسیر آبشوران ( پارکینگ شهرداری) یادآور شد: شرایط نامناسبی برای شهروندان در این بخش وجود داشت و بیم آن میرفت این موضوع تهدیدات جانی شهروندان را بدنبال داشته باشد که به لطف خداوند، همت و مساعدت همه عوامل دست اندرکار این خطر مرتفع شد .و امیدوارم باقیمانده کار نیز در مسیرهای بعدی ادامه یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها