رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

به اهتزاز درآمدن پرچم بزرگ فلسطین در ساری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی اسلام و مسلمین هستند، از به اهتزاز درآمدن پرچم بزرگ فلسطین در مرکز استان با حضور محدود مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران حجت الاسلام یوسف یوسف پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد قدس وانتفاضه مرکز استان ضمن گرامی داشت ایام لیالی قدر گفت: شعار محوری امسال به مناسبت روز جهانی قدس این است: آزادی قدس نزدیک است.

 

وی با اظهار اینکه به واسطه بیماری منحوس کرونا اجازه برگزاری مراسم میدانی و راهپیمایی را به مردم عزیز و ولایتمدار استان داده نخواهد شد، افزود: اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین در رسانه‌های جمعی و مجازی برای دفاع از مسجد الاقصی اولین قبله گاه مسلمانان جهان و افشای جنایات رژیم اشغالگر قدس شریف از طریق رسانه‌ها، صدا وسیما، مطبوعات، رسانه مجازی، شبکه اجتماعی و غیره صورت می‌گیرد و باید روز قدس گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود روز ۱۷ اردیبهشت را که روز مقاومت و مصادف با روز جهانی قدس است، افزود: پرداختن به شهدای والا مقام خان طومان و معرفی شهدای مدافع حرم و سردار شهید سلیمانی که محور مقاومت را با خون پاک خود آبیاری کردند، امری ضروری است.

 

وی افزود: باید جنایات آمریکا و سردمداران و ایادی جنایت کار در فضای مجازی برای مردم بازگو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها