مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی

معاونت‌های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی خوش درخشیدند.
معاونت‌های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۳۱۴۰۳۲

به گزارش  جام جم آنلاین قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در اولین نوبت از نتایج ارزیابی‌های ویژه برنامه‌های انتخابات ۱۴۰۰ مراکز استان ها، شبکه قزوین با برنامه «راه فردا» و کسب ۷۳ امتیاز رتبه دوم را بین دیگر مراکز کسب کرد.

رحیمی افزود: همچنین در ارزیابی‌های رسانه ملی ویژه برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ مراکز، شبکه قزوین با ویژه برنامه «چهلستون» و کسب امتیاز ۸۱ رتبه سوم را بین مراکز استانی به دست آورد.

او اضافه کرد: بومی سازی و غنی سازی موضوع، پرداخت جذاب به آداب و رسوم و محور‌های محتوایی، تنوع در پوشش تصویری و توجه همزمان به برنامه‌های در حال اجرا در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها در این ویژه برنامه برجسته و درخور تقدیر بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونت خبر مرکز قزوین هم در ارزیابی عملکرد کیفی خبر مراکز استان‌ها در زمستان پارسال در بخش سردبیری رادیو (پخش اخبار صدا) رتبه اول را به خود اختصاص داد.

رحیمی افزود: اطلاع رسانی، آگاهی بخش، هشداردهی، آموزش و پیشگیری در پوشش اخبار کرونا با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و هنرمندان در کنار پرداختن و پیگیری مطالبات مردم دررسانه، پرهیز از شهرت مداری و توجه به جذابیت‌های شکل و محتوای ارایه خبر از جمله معیار‌های سنجش کنداکتور خبری بوده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در جمع‌بندی نهایی ارزیابی عملکرد مراکز در همه بخش‌ها مرکز قزوین رتبه سوم را به دست آورد.

 

رحیمی افزود: براساس ارزیابی‌های رسانه ملی در کارنامه زمستان ۱۳۹۹ اخبار مراکز، از ارتقاء جایگاه معاونت خبر مرکز قزوین به رتبه سوم در جدول رده بندی‌ها تقدیر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها