سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

دستمزد داوران فوتبال افزایش یافت

سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حق‌الزحمه داروان سه برابر شده است، گفت: علیرضا امامی‌فر مهلت و مرخصی ۲ هفته‌ای گرفت و همه چیز حل شده است و ضرب‌الاجلی در کار نیست؛ ایشان بعد از مرخصی به کار خود برمی‌گردد.
کد خبر: ۱۳۱۳۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، حسین شریفی درباره جلسه هیات رییسه امروز فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه بسیار مفصلی بود و از حدود ساعت هشت صبح تا حدود ساعت ۱۷ به طول انجامید. مباحث زیادی مطرح شد. تکلیف بخشی از کمیته‌ها مشخص شد. سرمربیان تیم‌های زنان مشخص شدند و به تصویب رسیدند. روسای بعضی از کمیته‌ها هم اعضای خود را شناختند.

وی درباره آخرین وضعیت طلب شستا از فدراسیون فوتبال گفت: در مورد بحث طلب شستا صحبت کوتاهی شد. اینکه رقم باقی‌مانده چقدر است و چه راه‌هایی برای توافق وجود دارد. در جریان جزییات کامل این مساله نیستم. ولی اینکه تفاهم و توافقی خواهد شد باید بگویم که این اتفاق صورت می‌گیرد.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره جلسه رسیدگی به میزبانی بحرین خاطرنشان کرد: ۲۷ اردیبهشت مشخص می‌شود. در جلسه امروز در این باره صحبتی نشد اما چیزی که مشخص است این است که در این فرآیند تیم حقوقی ما کار خود را انجام می‌دهد و سعی دارد تا از حق فوتبال ایران به بهترین شکل دفاع کند. ۲۷ اردیبهشت قرار است جلسه رسیدگی برگزار شود. جلسه رسیدگی هنوز برای ما برگزار نشده است. ما قائل به وظیفه هستیم نه نتیجه. ما باید تلاش کنیم و دفاع خود را از فوتبال ملی انجام دهیم. هزینه‌ها توسط فدراسیون پرداخت شده است. شما نگران چه چیزی هستید؟

وی درباره شایعه انحلال سازمان لیگ اذعان داشت: با توجه به یکی از بندهای اساسنامه، باید توافقی بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صورت بگیرد. یک کارگروه سه نفره متشکل از منصور قنبرزاده، احمدرضا براتی و نادری عضو این کارگروه هستند. این دوستان مسوول تنظیم توافقنامه فدراسیون و سازمان لیگ هستند و امکان‌سنجی می‌کنند. طبق اساسنامه جدید برای اینکه فعالیت‌های سازمان لیگ قانونی باشد و باید فدراسیون و سازمان لیگ باهم تفاهمنامه‌ای را به امضا برسانند.

شریفی درباره اتفاقات دیگری که در جلسه هیات رییسه صورت گرفت، گفت: در حوزه آی‌تی فعالیت‌هایی خواهیم داشت و خبرهای خوبی را می‌شنویم. درباره پلتفرم‌های رسانه‌ای هم صحبت شده است.

وی درباره آخرین وضعیت علیرضا امامی‌فر و آکادمی تیم ملی بیان داشت: امامی‌فر بحثی کاملا شخصی داشت. هفته گذشته در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی کردیم. خدا را شکر مشکل‌شان حل شده است. ایشان مهلت و مرخصی ۲ هفته‌ای گرفتند. محلی ازاعراب وجود نداشت که بخواهیم در جلسه امروز درباره‌اش صحبت کنیم. همه چیز حل شده است. ضرب‌الاجلی در کار نیست. بعد از مرخصی به کار خود برمی‌گردند.

شریفی درباره چند شغله بودن شهاب‌ الدین عزیزی خادم تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال مقید به پاسخگویی هستیم. عزیزی خادم در تاریخ دهم اسفندماه استعفا و انصراف خود را از عضویت موظف هیات مدیره پتروشیمی اعلام کرد و بعد از آن به صورت غیرموظف حضور پیدا کرد که آن هم شغل به حساب نمی‌آید.

وی درباره هدیه ۱۰ میلیونی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران در جلسه چند روز پیش گفت: رسانه‌ای که خبر را منتشر کرد نمی‌دانم چه باید درباره‌اش بگویم. همه ما همکار و دوست هستیم. من یک خبرنگار و یک آدم رسانه‌ای هستم و همدیگر را خوب می‌شناسیم. تا انتهای ماه مبارک جلسات دیگری را هم خواهیم داشت. همه میهمان باشگاه سایپا بودند و فدراسیون میزبان نبود. هدیه ۱۰ میلیونی و زعفران و مسائلی از این دست، درست نیست. اگر این‌قدر پول وجود داشت، هزینه‌های داخل فدراسیون و معوقات پرداخت می‌شد. این‌ها را نمی‌دانم از کجا آورده‌اند. آیا سندی دارند یا خیر. اگر دارند خوشحال می‌شویم که منتشر کنند.

شریفی در پایان درباره افزایش دستمزد داوران گفت: حق‌الزحمه داوران سه برابر شد. البته این مساله مربوط به جلسه قبلی هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌شود اما شنیدم که سه برابر شده است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها