معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۱۴ هزار نفر در ایلام واکسن کرونا تزریق کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

۲۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام در حال گذر از پیک چهارم کرونا است، گفت: ۲۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند
کد خبر: ۱۳۱۳۵۱۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام محمد کریمیان در شصت و هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا، از تلاش و اهتمام و مجموعه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و مجموعه حوزه‌های بهداشت و درمان سطح استان تقدیر کرد و اظهار کرد: در دوران انجام فاز اول و واکسیناسیون گروه‌های دارای اولویت، خوشبختانه دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط، فرمانداران و نیروی انتظامی، علوم پزشکی استان را در این راه یاری کرده‌اند که قابل تقدیر است.
 
وی گفت: در فاز دوم واکسیناسیون که افراد مسن بالای ۸۰ سال را شامل می‌شود، به دلیل اینکه ممکن است برای تزریق واکسن تجمع صورت گیرد و سلامت این قشر به خطر بیفتد، لذا واکسیناسیون به‌جای انجام در مراکز بهداشتی‌درمانی در محیط‌های بزرگی همچون سالن‌های ورزشی انجام می‌شود.
 
کریمیان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن مراسمات معنوی لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، افرادی که در این مراسمات حضور می‌یابند، پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و سایر شرکت‌کنندگان به‌درستی رعایت کنند.
 
وی افزود: برخی از استان‌ها در حال گذر از پیک چهارم کرونا هستند و استان ایلام نیز به‌صورت آرام و کند درحال گذر از این پیک است، امیدواری با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم استان پیک چهارم نیز زودتر گذر و شاهد کاهش محسوس آمار مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان بیماری کرونا باشیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: از اهتمام و جدیت مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد استانی و شهرستانی که در راستای مقابله با بیماری کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی اضافه کرد: در چند روز اخیر روند ابتلا و بستری‌های بیماری کرونا در استان به صورت آرام روندی کاهشی داشته‌است که این روند سرعت گیرد و شاهد گذر هرچه زودتر استان از پیک چهارم کرونا باشیم.
کریمیان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها