مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: کارفرمایان ۷۰۰ میلیارد به تأمین اجتماعی بدهکار هستند.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۴۸

به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین  لرستان: منوچهر گودرزی افزود: کارفرمایان می‌توانند درخواست‌های خود را تا ۳۱ تیرماه غیرحضوری ثبت کنند؛ ظرف ۷ روز درخواست‌ها در شعب بررسی و جواب داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با این بخشودگی واحدهای تولیدی می‌توانند به تولید و اشتغال خود رونق دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان اظهار کرد: : در بحث ۳۰۷۰ تأمین اجتماعی کارهای خوبی انجام داده است؛ در بحث حذف ۳۰ سرویس و ارائه آن‌ها از طریق غیرحضوری اقدامات خوبی انجام و پیش‌بینی‌شده ۷۰ درصد مراجعات بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان به شعب تأمین اجتماعی و کارگزاری‌ها کم شود.
 
گودرزی اضافه کرد: در بخش ارائه خدمات درمانی برای مقابله با کرونا اقدامات خوبی انجام شده است.
 
وی بیان کرد: بخشنامه‌ای که به دست ما رسیده بخشودگی جرائم است که کلیه کارفرمایان اصناف خدمات و صنعت را در بر می‌گیرد؛ کارفرمایانی که جرائم سنگینی دارند از این بخشودگی می‌توانند استفاده کنند همین باعث می‌شود بخشی از بدهی آن‌ها صاف شود و تولید را سرپا نگه‌دارند و تعدیل نیرو نداشته باشند و بتوانند حمایت از کارگران را داشته باشند.
 
گودرزی تصریح کرد: شرط این طرح این است که کارفرما سطح اشتغال را حفظ کرده باشد به‌طوری‌که لیست بیمه الان را با بهمن‌ماه ۹۸ مقایسه می‌کنیم این باعث می‌شود اگر تعدیل نیرو یا بازنشسته داشته‌اند تعدادی را به کار بگیرند که این کار کمک به اشتغال می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها