ورق کامپوزیت آلومینیوم همانگونه که از نام آن مشخص است از چند لایه آلومینیومی تشکیل می شود. ورق های کامپوزیتی آلومینیوم اغلب 3 لایه دارند که یکی از آنها از جنس پلی اتیلن است و قطر آنها 3 تا 5 میلیمتر می باشد. این نوع ورق ها لایه های بیرونی از جنس پی وی دی اف و آستر اوکسی نیز دارند تا رنگ آنها ثابت بماند.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۴۴
ورق کامپوزیت آلومینیوم همانگونه که از نام آن مشخص است از چند لایه آلومینیومی تشکیل می شود. ورق های کامپوزیتی آلومینیوم اغلب 3 لایه دارند که یکی از آنها از جنس پلی اتیلن است و قطر آنها 3 تا 5 میلیمتر می باشد. این نوع ورق ها لایه های بیرونی از جنس پی وی دی اف و آستر اوکسی نیز دارند تا رنگ آنها ثابت بماند. این نوع ورق ها کاربردهای بسیار متعددی دارند که طبق آنها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند در ادامه به کاربردها و ویژگی ها و در نهایت انواع آن می پردازیم.

کاربرد ورق کامپوزیتی آلومینیوم

از ورق های کامپوزیت آلومینیوم در ساخت نمای ساختمان ها و قسمت های تزئینی ساختمان ها نظیر پارتشین های اداری، سقف های کاذب و دیوارها، سقف پمپ بنزین ها و بناهای هم‌نظیر، سطوح زیرین تابلوی فروشگاه ها، غرفه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود.
ورق کامپوزیت آلومینیوم چند نوع دارد؟
انواع ورق کامپوزیت آلومینیوم

این محصول را می توان در سطوح گسترده ای دسته بندی کرد که مهمترین آنها عبارت اند از:
ورق کامپوزیت نمای ساختمان (ورق کامپوزیت ضد حریق، ورق های کامپوزیتی نسوز)
ورق کامپوزیت بر اساس نوع سطح
وروق کامپوزیت بر اساس میزان قیمت
ورق کامپوزیت بر اساس لایه میانی
ورق های کامپوزیت بر اساس طرح و رنگ
ورق کامپوزیت آلومینیوم چند نوع دارد؟
سایر محصولات کامپوزیتی

کامپوزیت به دلیل ویژگی های فیزیکی که دارد در صنایع مختلف به‌خصوص ساختمان سازی به کار می رود اما محصولات کامپوزیتی ساختمانی تنها به ورق های کامپوزیت آلومینیوم محدود نمی شوند بلکه بسیاری از مصالحی که همه روزه آنها را می بینم و با آنها سر و کار داریم نیز از جنس کامپوزیت هستند که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

پنجره های کشویی و لولایی دوجداره: پنجره های دو جداره در چند سال گذشته به بخشی محبوب در ساختمان سازی تبدیل شده اند. این پنجره ها در دو نوع کشویی و ساید ترمال بریک لولایی عرضه می شوند که کاربرد آنها طبق نوع سازه است. پنجره دوجداره های کشویی بیشتر برای ساختمان های با متراژ بالا یا اماکنی مانند بالکن و پاسیو کار برد دارد اما پنجره های دوجداره لولایی به دلیل مقاومت بالاتر در آپارتمان ها به وفور استفاده می شود.

کرتین وال: امروزه کرتین وال از کاملترین سیستم های نمای ساختمان به شمار می رود. در سيستم کرتين وال به‌دليل استفاده از پروفيل‌های آلومينيومی با سطح مقطع مختلف نمای کرتين وال به تنهايي قابليت ايستايي بالايي داشته و به اصلاح Self support می‌باشد و احتياجی به سازه نگهدارنده جداگانه‌ای ندارد مگر در شرايط خاص که پروفيل آلومينيومی ممان اينرسی و خمشی لازم را دارا باشد و به‌وسيله استيل/فولاد تقويت می شود.
ورق کامپوزیت آلومینیوم چند نوع دارد؟
تولیدکننده ورق کامپوزیت آلومینیوم

آلوتک برندی مطرح در زمینه تولید و عرضه و پیاده سازی محصولات کامپوزیتی به ویژه مصالح کامپوزیتی ساختمان است. شرکت ساتر تنها نماینده رسمی و انحصاری در ایران و دفتر شرکت آلوتک ترکیه در ایران می باشد که به غیر از ارائه خدمات فروش محصول و دپو سریع در تهران، پکیج کامل مهندسی نما وطراحی فنی، پیشنهاد سیستم و محاسبات و دیتیل استفاده صحیح و بهینه از پروفیلها، یراقها را طبق استانداردهای بین المللی ارایه می‌دهد.

در بعضی از پروژه ها که حساسیت معماری و طراحی بالا باشد با همکاری تیم تخصصی فنی و مهندسی شرکت آلوتک ترکیه پس از بازدید مطابق دی تیل پیشنهادی و خاص بودن آن سیستم طراحی و مختص پروژه، سفارش گذاری و تولید می‌شود. در فرایند تولید امکان بازدید کارفرمایان محترم و نمایندگان ایشان از فرایند تولید امکان پذیر می باشد و امکان تست های آزمایشگاهی معتبر در اروپا در مقیاسی از دیتایل پروژه مورد نظر منحصر پروژه گواهینامه استاندارد دریافت می‌گردد و انجام آموزش به مجریان و بازدید و نظارت در تمام مراحل تولید و نصب پروژه و در قالب یک مجموعه موجب گردیده که در عرصه صنعت نما و درب پنجره ساختمانی به ویژه در خصوص ساختمان های بلند مرتبه و دارای پیچیدگی، برتری خاصی نسبت به سایر فعالان در این صنعت داشته باشد.

بسیاری از خدمات آلوتک مانند مشاوره و نصب اغلب محصولات به صورت رایگان انجام می شود و همه چیز را با قیمتی مناسبت در اختیار مشتریان قرار می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از راه های ارتباطی درج شده با این شرکت در ارتباط باشید:

آدرس وب سایت شرکت آلوتک: http://www.alutech.ir/

شماره تماس نمایندگی آلوتک در ایران: 88697070021-
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها