معاون راهدرای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر مطرح کرد؛

چالش جدی در حفظ نگهداری راهها

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح راهداری محوری با مشارکت 5 شهرستان

عبدالکریم  اخترشناس با اشاره به این که طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی  و بهره وری بیشتر با محوریت یکی ازشهرستان ها و با استفاده ازنیروها ولجستیک موجود شهرستانهای همجوار با  اولویت بندی محورهای پرتردد وشریانی انجام می شود اضافه کرد:این طرح در چهارفازجداگانه و بیش از450کیلومتر ازمحورهای پرترددوشریانی واقع درکریدورشمال به جنوب اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۳۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از آغاز فاز یک طرح راهداری محوری با مشارکت 5 شهرستان با عملیات همزمان راهداری در بزرگراه سیراف خبر داد.

 عبدالکریم  اخترشناس با اشاره به این که طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی  و بهره وری بیشتر با محوریت یکی ازشهرستانها و با استفاده ازنیروها ولجستیک موجود شهرستانهای همجوار با  اولویت بندی محورهای پرتردد وشریانی انجام می شود اضافه کرد: این طرح در چهارفازجداگانه و بیش از 450 کیلومتر ازمحورهای پرتردد و شریانی واقع درکریدورشمال به جنوب اجرا می شود.

وی ادامه داد: درفازیک این طرح با هدف شتاب بخشی به طرحهای راهداری بامشارکت شهرستانهای دیر،کنگان،جم،دشتی وعسلویه بامرکزیت شهرستان دیر دربزرگراه سیراف بطول 168کیلومتراز روستای بندو درجنوبی ترین نقطه استان تاشهرکاکی عملیاتی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر، عملیات راهداری دراین طرح را شامل لکه گیری ، درزگیری،حذف چاله وخرابی آسفالت اعلام و اضافه کرد:پاکسازی شانه وحاشیه راه،تسطیح حریم واصلاح شیب شیروانی راهها وهمچنین تکمیل واحیای خط کشی ها بااولویت خطوط میانی ازجمله عملیاتی است که بوسیله نیروهای راهداری انجام می شود

اخترشناس افزود: درفازنخست طرح راهداری محوری که بامشارکت 12دستگاه ماشین آلات و30نفرازنیروهای راهداری استان درحال اجراست،سایرعملیات راهداری ازجمله  اصلاح وتعمیرورنگ آمیزی پایه تابلوها، شستشوورنگ آمیزی ابنیه فنی وتعمیرواصلاح سیستم روشنایی نقطه ای وطولی تونل هانیزموردتوجه قرارمی گیرد.

وی تصریح کرد:مطالعات میدانی فازهای بعدی این طرح نیز بامشارکت شهرستانهابه اتمام رسیده وهمزمان بافازیک فازهای دو،سه وچهارنیزدرمحورهای شریانی وپرتردداستان بااستفاده ازامکانات راهداری شروع می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها