درباره زنان واقفی که نامشان در تاریخ مانده‌است

تو پیش فرست (+عکس)

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اعلام اینکه به روزترین تجهیزات از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی برای بیمارستان تهیه شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران محمدمهدی غفاری بعدازظهر سه شنبه در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به این بیمارستان اظهار کرد: به برکت موقوفه مرحوم تاجر ساری به روزترین تجهیزات برای این مرکز خریداری می‌شود.

 

وی افزود: تجهیزاتی در این مرکز درمانی وجود دارد که کمتر در سایر مراکز استان در دسترس قرار دارد که بسیاری از این تجهیزات از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی تهیه شده است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اعلام اینکه به روزترین تجهیزات را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی برای بیمارستان تهیه شده است، گفت: سنت حسنه وقف چندین سال است که به کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران، کادر درمان و مردم استان مازندران آمده است.

 

غفاری بیان کرد: از مردم شهرستان ساری و مستأجران موقوفه تاجر ساروی انتظار می‌رود با پرداخت به موقع حق و حقوق وقف در تجهیز بیمارستان امام (ره) ساری کمک‌کار ما باشند.

 

مصطفی بخشی معاون توسعه مدیریت منابع مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری نیز در این مراسم اظهار کرد: بخشی از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی ساخته شده است.

 

وی با اعلام اینکه مزایا موقوفه مرحوم تاجر ساروی همه ساله زمینه تأمین و تجهیز نیازمندی‌های این مرکز درمانی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: در سال ۹۹ از محل موقوفات بیش از ۱۱ میلیارد ریال در اختیار این مرکز درمانی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها