خرید خودرو قسطی و طرح‌های فروش اقساطی خودرو این روزها به یکی از پر مراجعه ترین کلیدواژه‌های موتورهای جستجو در فضای مجازی تبدیل شده‌اند و احتمالا شما هم از طریق سرچ کردن چنین عناوینی در گوگل به این صفحه منتقل شده‌اید تا یکی از کاربردی‌ترین مقالات درباره خرید قسطی خودرو را بخوانید.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۳۰
یک پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید اقساطی خودرو
خواندن این مطلب اطلاعات مهمی درباره شیوه‌های خرید خودرو در ایران به شما می‌دهد و نکات مهمی درباره طرح‌های فروش اقساطی خودرو ارائه می‌کند و در نهایت سعی دارد راهکار مناسب و مطمئنی برای خرید اقساطی خودرو پیشنهاد کند. پس تا انتها با ما همراه باشید.
 
شیوه‌های خرید خودرو در ایران
بازار خودرو در ایران بازاری خاص و عجیب است که شاید نمونه آن در هیچ کجای دنیا یافت نشود! مواردی همچون تعرفه بالای واردات خودروهای خارجی از یک سو و انحصاری بودن بازار تولید در دست شرکت‌های خودروسازی مانند ایران خودرو و سایپا، شرایط بازار اتومبیل در کشورمان را منحصر به فرد کرده است. بنابراین برای خرید و فروش خودرو نباید بی گذار به آب زد و باید با دریافت مشاوره‌های دقیق، به جا و اصولی اقدام کرد.

فروش اقساطی خودرو راهکاری است که طرفداران زیادی دارد؛ چرا که تنها راه حلی است که در شرایط اقتصادی فعلی، منطقی به نظر می‌رسد. خرید اتومبیل دلخواه با پرداخت تنها بخشی از مبلغ کلی خودرو و پس انداز مابقی سرمایه موجود نزد خانواده‌های ایرانی از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو به‌شمار می‌رود.  ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که: چرا خرید مستقیم خودرو از کارخانه نه؟ واقعیت این است که متاسفانه تولیدکنندگان این روزها در سایه طرح‌های عجیب و غریب، فروش فوق العاده را به قرعه کشی و بخت و اقبال خریداران گره زده‌اند و هیچ بازه زمانی دقیق و مشخصی برای بهره بردن از این طرح‌ها وجود ندارد! بنابراین در شرایطی که ارزش سرمایه موجود هر روز دستخوش تغییر می‌شود، نمی‌توان به اما و اگرها برای ماشین‌دار شدن، دل بست و عاقلانه‌ترین تصمیم رجوع به مجموعه‌های معتبر ارائه دهنده طرح‌های فروش اقساطی خودرو است.
یک پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید اقساطی خودرو
مزایای طرح فروش اقساطی خودرو نسبت به خرید خودروی کارکرده
تصور کنید دارایی شما در حدی است که نمی‌توانید به بازار بروید و آن خودرویی که دوستش دارید را به صورت نقد و صفر کیلومتر بخرید. حال چاره شما این است که یا سراغ اپلیکیشن‌های فروش خودروی کار کرده بروید و یا اینکه فروشنده معتبر پیدا کنید که طرح فروش اقساطی خودرو را اجرا کند.
خرید خودرو قسطی در قیاس با خرید خودروی دسته دوم البته مزایای متعددی دارد. اول اینکه خرید خودروی کارکرده مثل خریدن یک هندوانه در بسته است؛ چرا‌که عیوب احتمالی خودرو بر شما پوشیده است. بارها پیش آمده که پس از پرداخت کامل وجه و طی شدن فرآیند نقل و انتقال پلاک و سند، تازه عیوب خودرو خودش را نشان داده و خریدار میلیون‌ها تومان متضرر شده است.
این وضعیت در حالی است که خرید خودرو قسطی شما را به خودرویی صفر کیلومتر می‌رساند که از این منظر عیب و ایرادی به ارث رسیده از صاحب قبلی نخواهد داشت و بسیار مقرون به صرفه تر است.
 
 
ذخیره سرمایه با خرید اقساطی خودرو
در ابتدای مقاله گفتیم که بازار خودروی ایران بازار خاصی است، یکی از وجوه این بازار، افزایش عجیب و غریب و البته بدون توقف قیمت‌هاست. تصور کنید کسی که در سال 97 یک خودروی دنا صفر کیلومتر خریده و با آن به گشت و گذار و مسافرت رفته، حتی از این رهگذر آسیب‌هایی به بدنه و موتور خودرو هم وارد کرده، حالا در بدترین حالت می‌تواند خودرویش را حدود 200 میلیون تومان بفروشد و این یعنی استفاده از خودرو و ذخیره کردن سرمایه.
شما اگر به جای خرید اقساطی خودرو سراغ خرید خودروی کارکرده بروید باید بابت مستهلک شدن خودرو هزینه کنید. هزینه‌هایی که با بالا رفتن قیمت لوازم یدکی، اصلا کم نیستند و گاهی کمرشکن می‌شوند. در واقع شاید مجبور باشید به اندازه اقساط طرح‌های فروش اقساطی خودرو برای تعمیر ماشین هزینه کنید.
اینجاست که عقل سلیم می‌گوید بهتر است سراغ طرح خرید قسطی خودرو بروید، خودرویی صفر کیلومتر به جای خودروی کارکرده سوار شوید، هزینه تعمیرات را هم به حداقل رسانده و در عوض اقساط خودروی نوی خودتان را بدهید و در آخر سرمایه خودتان را هم در سایه افزایش قیمت خودرو حفظ کنید.
 
برای خرید خودرو قسطی به کجا مراجعه کنیم؟
حالا که بساط فروش اقساطی خودرو از سوی کارخانه‌ها جمع شده، باید چه کرد و چگونه سراغ خرید خودرو قسطی رفت؟ ما پاسخ روشنی برای این پرسش داریم که در انتهای این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
متاسفانه شرکت‌های لیزینگ غیر معتبر در سایه بدعهدی و بدقولی‌هایی که در طی سال‌های گذشته داشتند قابل اعتماد نبوده و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند. بهتر است برای خرید خودرو قسطی سراغ مجموعه‌ای بروید که در این بازار تجربه فراوانی داشته باشد و با سابقه و خوشنام باشد. اما چنین فروشنده‌ای را از کجا پیدا کنیم؟
 
 
یک پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید قسطی خودرو
مجموعه سایا خودرو با تجربه حضور موفق در بازار خرید و فروش انواع خودرو، مدتی است که در سایه اعتبار و سابقه درخشان خود برای رفاه حال مردم کشورمان طرح‌های فروش اقساطی خودرو را به اجرا در آورده است.
اطمینان خرید اقساطی خودرو از این مجموعه با وجود دو تعهد مهمی که به خریدار می‌دهد، کامل می‌شود. سایا خودرو به خریدار خود متعهد می‌شود که خودروی خریداری شده را به صورت فوری و آنی تحویل دهد. تعهد دیگر سایا خودرو که برای تمامی خریدهای طرح فروش اقساطی خودرو اجرایی می‌شود هم این است که سند خودروی خریداری شده به نام خریدار میگردد.

شما می‌توانید از طریق سایا خودرو و تنها با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو، ماشین مورد علاقه خودتان را خریداری کنید و از طریق تحویل فوری خیلی زود از رانندگی با آن لذت ببرید.

طرح‌های فروش اقساطی خودرو ارائه شده از سوی سایا خودرو، بسیار متنوع بوده و اکثر خودروهای موجود در بازار ایران را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت سایا خودرو از این طرح‌ها آگاهی یافته و البته اطلاعات مفید و کاملی درباره انواع خودروها را هم بخوانید. همچنین کارشناسان متخصص سایا خودرو آماده هستند تا سوالات شما در خصوص خرید خودرو به طور قسطی را با صبر و حوصله پاسخ دهند و راهنمای خوبی برای شما باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها