فرماندار مهران با اشاره به اینکه محدودیتی برای صادرات کالا در مرز مهران وجود ندارد، گفت: بخش مسافری مرز مهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۱۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ اسد قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و استان ایلام، خوشبختانه در شهرستان مهران همکاری مردم و تلاش اعضای ستاد در راستای اجرایی شدن مصوبات سبب کاهش مبتلایان به کرونا در این شهرستان مرزی شده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها پنج نفر در بیمارستان مهران بستری هستند و خوشبختانه در چهار ماه گذشته این شهرستان هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته است.

قاسمی با اشاره به اینکه پنج روستای شهرستان مهران سفید هستند، گفت: اگر همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم نبود، قطعاً کنترل کرونا در شهرستانی که حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت شناور، کارگر، عشایر و شرکت‌های فعال دارد ممکن نبود و شاهد افزایش مبتلایان بودیم.

وی عنوان کرد: با توجه به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه مسافری تعطیل است.

وی ادامه داد: مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است و محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد، هر دو هفته یک بار از همه تجار، ترخیص کاران و کارگران تست کرونا گرفته می‌شود و گیت ها نیز به صورت روزانه رصد و تحت کنترل هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها