در دیدار هئیت مدیره‌ی کانون وکلا با رئیس کل دادگستری استان مطرح شد

پیگیری اجرایی شدن طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلای اصفهان

شورای برنامه ریزی دادگستری استان با موضوع بررسی مشکلات دادسرای اصفهان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۰۳۳
به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان در این جلسه بیان داشت: کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی اعم از قضایی و اداری یکی از مشکلات دستگاه قضایی استان است که امیدواریم با استخدام سال جدید که در دستور کار معاونت محترم منابع انسانی قوه قضائیه است و نیز تسریع در ساخت و تکمیل پروژه در حال احداث این مشکلات به حداقل برسد.
وی افزود: در جلسات این شورا سعی می شود با همفکری و بحث و تبادل نظر کارشناسی، با شناسایی موانع و مشکلات در حوزه های مختلف راهکارهای مناسب برای برون رفت از این موانع اتخاذ گردد.
ایشان خاطرنشان ساخت: در شرایط خاص کنونی که کشور درگیر مباحث و مشکلات اقتصادی و نیز همه گیری ویروس کروناست باید با تدبیر و مدیریت دقیق و صحیح بگونه ای عمل شود که با شرایط و امکانات موجود بهترین بهره برداری صورت پذیرد و با تلاش جهادگونه در مسیر پیشبرد اهداف حرکت نمود.
حبیبی همچنین یادآور شد: البته در طی دو سال گذشته با پیگیری های بعمل آمده و با همراهی خوب مسؤولان عالی در قوه قضاییه اقدامات بسیار خوب در راستای جذب نیرو و تکمیل کادر نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز برای استان اصفهان صورت پذیرفته و اقدامات دیگری نیز در حال انجام است اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب با تدبیر و مدیریت سعی در رفع موانع و مشکلات تلاش خواهد شد.
لازم بذکر است در این نشست مقرر شد با بررسی دقیق شاخص های آماری در وضعیت شعب دادسرا اعم از دادیاری، بازپرسی و اجرای احکام نسبت به ساماندهی سریع میزان موجودی پرونده مانده و تخصیص نیروی لازم اقدام لازم صورت پذیرد و همچنین با اختصاص مکان های مناسب برای بایگانی راکد شعب اجرای احکام و نیز استقرار تعدادی از این شعب در مجتمع های سطح شهر تا حد زیادی در رفع مشکلات دادسرای به خصوص در بخش اجرای احکام اقدام لازم صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها