خدمات سئو بسیار وسیع هستند و شامل هر خدماتی که به بهبود رتبه سایت در گوگل گردد، می شود.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۳۷

استراتژی سئو نیز یکی از این خدمات می باشد، زیرا با تدوین حرفه ای استراتژی سئو می توان مسیر را برای پیشرفت یک سایت فراهم نمود.

آیا تدوین استراتژی سئو شامل خدمات سئو می باشد؟

استراتژی سئو کمک می کند تا بتوانیم مواردی که ممکن است برای بهبود سئو سایت مورد نیاز باشد اما توجه به آنها بسیار کم است را نیز متوجه شویم.

با تدوین استراتژی سئو متوجه می شویم که رقبا در کدام کلمات کلیدی فعالیت می کنند. به طور کلی کلمات کلیدی شناسایی شده و پس از آن کلماتی که از سوی کاربران محبوبیت بیشتری دارند نیز شناسایی می شوند.

بدین ترتیب متوجه می شویم که در صورت فعالیت بر روی کلمات کلیدی محبوب، میتوان سریع تر مخاطبان بیشتری را جذب کرد.

تدوین استراتژی سئو به ما این کمک را می کند تا متوجه شویم جایگاه گرفتن در کدام کلمات کلیدی مشکل تر می باشد، زیرا هر چه رقابت در یک کلمه کلیدی بین سایت ها بیشتر شود، کسب جایگاه در آن عبارت مشکل تر می شود.

آیا تدوین استراتژی سئو شامل خدمات سئو می باشد؟

تدوین استراتژی سئو چه مزیت هایی دارد؟

اولین مزیتی که تدوین استراتژی سئو دارد، اثربخشی بهتر خدمات سئو بمب می باشد. معمولا سایت هایی را می توان یافت که بدون استراتژی از خدمات سئو استفاده می کنند و یا به هدف از پیش تعیین شده خود نمی رسند و یا بسیار دیرتر از موعدی که در ذهن دارند به این امر مهم دست می یابند. بدین ترتیب استفاده از خدمات سئو سایت بدون داشتن استراتژی مناسب می تواند مشکلاتی را بر سر راه سئو سایت به وجود آورد. گاهی اوقات ممکن است این مشکلات سریع حل شوند و گاهی اوقات نیز ممکن است زمان زیادی لازم باشد تا بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

ویژگی دیگری که توین استراتژی سئو می تواند داشته باشد، سرعت بیشتر جهت رسیدن به جایگاه نخست گوگل می باشد.

هنگامی که متخصص سئو یک استراتژی مشخص می کند، مثل این است که یک میانبر برای رسیدن به اهداف مد نظر ایجاد کرده باشد.

هر چند کار و تلاش زیادی باید انجام شود تا سئو سایت بهبود یابد، اما این کارها در مدت زمان کمتری انجام می شوند و سایت مد نظر سریع تر از چیزی که در ذهن داریم به جایگاه مد نظر خواهد رسید. بدین ترتیب تدوین استراتژی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

طراحی UX

یکی دیگر از خدمات سئو که بسیار هم مفید و ارزشمند می باششد، طراحی UX می باشد. طراحی UX شامل خدمات بسیار زیادی است و تنها در بر گیرنده یکی از خدمات سئو نمی باشد.

هر چیزی که باعث شود کاربر یا بازدید کننده سایت رضایت بیشتری از سایت ما داشته باشد، زیر مجموعه طراحی UX قرار می گیرد.

برای مثال می توان به طراحی نقاطی که کال تو اکشن نامیده می شوند اشاره کرد. این نقاط معمولا به صورت دکمه هایی در سایت ها نمایان بوده و محلی هستند که کاربر یا بازدید کننده باید بر روی آنها کلیک کند تا کاری که مد نظر مدیر سایت بوده را انجام دهد.

این موضوع تنها مورد از گزینه های زیر مجموعه طراحی UX نبوده، بلکه مواردی مثل سرعت بارگذاری سایت را نیز می توان جزء این دسته بندی قرار داد.

معمولا سرعت مناسب سایت کمک می کند تا کاربران رضایت بیشتری از سایت داشته باشند و وارد آن شوند.

هر چیزی که باعث شود مخاطب سایت مد نظر را انتخاب کند و همچنین همه مواردی که سبب می شوند مخاطب مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کند، شامل طراحی UX می شوند و می توان هر کدام از آنها را نیز یکی از خدمات سئو نامید.

کدام سایت ها به خدمات سئو نیاز دارند؟

برای پاسخ به این سوال باید شرایط مختلفی سنجیده شود تا بتوان پاسخ دقیق و کاملی ارائه نمود، اما به طور کلی هر سایتی که نیاز است دیده شود، باید بر روی سئوی آن سایت کار شود.

هر کدام از خدمات سئو به نوعی مفید هستند و همه این خدمات با یک هدف کلی ارائه می شوند. بدین ترتیب کمتر سایتی را می توان پیدا کرد که نیازمند خدمات مربوط به سئو نباشد. همه سایت ها در تلاش برای رسیدن به صفحه اول و رتبه نخست ان در حال رقابت می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها